Free day?

Konečně je sobota. Celý den plánuji odpočívat, sem tam něco uklidit a možná se podívat i na něco do školy. Ze začátku bych Vám chtěla upřesnit situaci. Poslední tři nebo dokonce čtyři dny mi není docela nejlíp. Pomalu mě přestávají poslouchat hlasivky a začínám chytat rýmu. K tomu jsme včera večer byli se souborem vystupovat a zpívali jsme tam koledy, takže pro mě to byl chvilkami nadlidský úkol. 
Ale proč jsem tento článek vůbec tak nazvala? Včerejšek, tedy pátek, byl pro mne opravdu volný a z části odpočinkový den. I když mi bylo opravdu špatně, zvládla jsem to.

Přítel studuje dálkově v Ostravě a jelikož jsem měla v klidu rozvrh, jela jsem s ním. Domluva byla taková, že on půjde do školy a já budu nakupovat dárky na Vánoce v Karolíně (kdo nezná, je to obchodní centrum v centru města) a také půjdu reklamovat mobil do Alzy, která je kousek dál (o tom bych mohla napsat samostatný článek, mobil jsem reklamovala snad pětkrát!).
Jak jsme se domluvili, tak to i bylo. Vyjeli jsme o půl sedmé ráno a kolem deváté jsem už šalinou jela z okraje města do centra na nákupy. 
Ze začátku jsem si zašla na menší snídani do McCafé. Postupně jsem procházela všechny nákupy a musím se pochválit. Když nepočítám jídlo a pití, nic jsem pro sebe nekoupila, což se nestává jen tak. Nakoupila jsem všem dárky a jsem z nich nadšená. Pokud nevíte co mamce, určitě zajděte do Manufaktury. Je tam skvělý výběr přírodních a kvalitních přípravků v péči o tělo. Navíc jsou tam prodavačky opravdu milé a ochotné.
Dárky jsem měla pokoupené a ještě jsem měla hodinu čas, než dojede za mnou přítel a pojedeme domů. Náhodou jsem měla u sebe knížku Sněží, Sněží... , takže skvělá příležitost se někam na tu hodinku uchýlit. Hned mě napadl Starbucks, kde to mám ráda. Objednala jsem si vánoční novinku karamelové latté ? a sedla si s knížkou do pohodlného gauče. Při čtení jsem popíjela kávu, která byla opravdu výborná. Celkově miluji tyhle chvilky. Naprostá pohoda a k tomu pocit, že dárky jsou nakoupené. Ach ten pocit. Zamilovala jsem si tuhle chvilku a pokud se mi tohle bude stávat častěji, nesmím tohle vynechat a zajít si číst do nějaké kavárny častěji :)

A jak jsem již zmiňovala, večer bylo menší vystoupení, které se celkem povedlo, takže skvělé ukončení dne :)


Zajímalo by mě, jak Vy trávíte pátky a víkendy před Vánocemi :) Máte už nakoupené dárky? Pečete už cukroví? :)

(Nezapomeňte se zúčastnit vánoční giveaway! --> KLIK)

You May Also Like

8 comments

  1. Měla jsi krásný den musím říct! :3 Ostrava je úžasné město. naprosto jí miluju! :)
    Já trávím tento víkend už od čtvrtka v posteli, s bolestí krku,hlavy a rýmou :/
    Na dárky si také chystám do Ostravy, ale dostanu se tam až příští týden:)
    A cukroví právě teď provonělo celý dům! :3 :)

    www.nikiexx.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidím, tak asi nejsem nachlazená sama :/ My se dnes chystáme s mamkou upéct něco tak doufáme, že se to podaří :)

      Vymazat
  2. Nemocná sama rozhodně nejsi, hrozně moc lidí kolem mě teď kašle, smrká.. A já taky :-D Trochu závidím ty nakoupené dárky, já ještě musím nějaké (drtivou většinu) poshánět, ale zas mě to nakupování a vybírání celkem baví, když to netrvá extrémně dlouho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si zamilovala to vybírání nebo vyrábění dárků :D :)

      Vymazat
  3. Dárky nakoupené vsechny jeste nemam, zitra se chystám do Karoliny :-)
    Cukroví pecu od víkendu, mame uz asi 9 druhu. Knizku si chci taky precist, libi se Ti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik cukroví? :O Knížka je zatím super :) A doufám, že dárky dobře pořídíš :)

      Vymazat