It's Sunday !!! #12

Je to neskutečné, jak rychle to letí. Ani jsem si neužila pořádně jeden rok a už se blíží další. Bude pololetí ve škole, takže samé písemky a my už máme teď naplánované tři. Úžasné, že ano? No každopádně dneska si znovu čtete nedělní rutinu, která je už dvanáctá v pořadí(neuvěřitelné!). Píše se mi dnes dobře. Hlavně proto, že je před Vánocemi. 
Nejraději miluji balení dárků a v pozadí hrající vánoční písničky. Naladím se tím ještě více na vánoční atmosféru. Tentokrát jsem si koupila balící papír v Nanu-Nana, který sice stál 50 Kč, ale rozhodně je skvělý a balí se s ním také úžasně. I když mám většinu dárků pobalených, něco mi pořád zbývá dokoupit. 


Už dva týdny mě trápí ranní bolest hlavy a krku, rýma a slabost. Mám čím dál větší pocit, že něco na mě leze. Je to dost nepříjemné. Hlavně když vstáváte po páté hodině ráno a myslíte si, že se sesypete ještě předtím, než dojdete na záchod. Tentokrát jsem se rozhodla nevykašlat se na to a hlavně to nepodcenit a nebýt na Vánoce nemocná. V obchodě jsem si tedy koupila tyhle úžasné Hallsky, které chutnají úžasně a vůbec v puse nepálí. Už jsou pryč a zřejmě si musím koupit nové. 


Tento týden jsme také zpívali se souborem u nás v obci při rozsvicování stromečku na náměstí. Bylo to nádherné. Byla pěkná zima a cítila jsem se jako rampouch. Byla jsem celá promrzlá! No a samozřejmě jsem chtěla vypadat dobře, takže jsem si tentokrát dala záležet i na očních stínech. Tuhle 'cestovní' paletku jsem dostala od tety k narozeninám. I když není hodně pigmentovaná, na takové rychlé líčení je naprosto dokonalá :) Hlavně jsou zde třpytivé stíny, které opravdu zbožňuji.


Když už jsem vzpomněla ty narozeniny, v tomto článku jste mohli vidět knížku Sněží, sněží. Zrovna v pátek jsem ji dočetla a i když ji nenapsal přímo John Green (od kterého knihy miluji a na poličce nemám žádné jiné), příběhy byly dokonalé a skvěle propojené. Díky tomu jsem tak skvěle naladěná na Vánoce, na cukroví, dárky. Je skvělá a docela mě mrzí, že už ji nemůžu číst dále. A pokud bude čas, bude o této knížce samostatný článek :)


Jako poslední sem přidávám fotku svého blogu, jelikož opět po nějaké té době prošel rekonstrukcí. Je to jednodušší a podle mě se to ke mně i více hodí. Navíc se chci blogu čím dál více věnovat. Opravdu mě baví sdílet s Vámi své pocity, dojmy, radosti.. Líbí se Vám nový vzhled? Celkově bych byla ráda, kdybyste mi napsali Váš názor o tomto blogu :) 


I když tento formát článku je tady snad nejčastější, doufám, že Vás to nenudí a rádi si to přečtete. Napište mi do komentářů, jak prožíváte předvánoční shon, nakupování a balení dárků, pečení cukroví... :)

You May Also Like

4 comments

  1. Skvělý článek. Nádherné fotky! :)
    www.catherineribbon.blogpot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se strašně líbí ten balící papír :3 :D Takový jsem u nás nikde neviděla ani na podobný způsob :(( Jinak taky zbožňuju na Vánocích to balení dárků :D
    touchletters.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl snad nekrásnější papír, kterým jsem kdy balila dárky :)

      Vymazat