Merry Christmas ❄♥

Je 23. prosince a atmosféra u nás doma je prostě skvělá. I když je večer a jsem unavená více než dost, jsem celá natěšená na zítřejší den. Brácha dopekl vánočku a s mamkou můžeme prohlásit, že všechno jsme stihli uklidit. Už zbývá jen pár věcí doladit, ale to zřejmě stihneme zítra. Zrovna teď jsme s bráchou skončili se zdobením stromečku a opravdu se nám povedl. Já, antitalent na všechno tvůrčí, jsem zvládla dát alespoň nějaké baňky tak, aby to skvěle ladilo s celým stromečkem. Jsem na sebe pyšná a opravdu se těším na zítřejší den. Všude jídlo, stromečky, svíčky, dárky a hlavně rodina :)



Ráno 24. prosince jsem se probudila už kolem osmé hodiny. Na to, že jsem díky Ledovému království šla spát o půl jedenácté, je to moc brzy. Chvilku válení nikdy neuškodí. Vždyť nikam nespěchám! Konečně :) Po několika protahování jsem se odebrala do sprchy, která mě probudila teda hodně. Neuvědomila jsem si to a tekla na mě studená voda. No a abych měla opravdu skvělé ráno, šla jsem se dívat na pohádky a k tomu jsem jedla vynikající vánočku a popíjela domácí lipový čaj. Stromeček už stojí na místě a zdobí tak celou místnost. Je to prostě tradice: pohádky všude kolem, vánočka, rodinná atmosféra.. :)
Jak je naším zvykem, dopoledne se s rodinou vydáme do místního kostela, odkud si domů odneseme betlémské světlo. U nás doma to patří k Vánocům. Při tom zajdeme na hřbitov zapálit svíčky na ty, kteří bohužel s námi nemohou v tento den být. Po cestě jsem se stavila u přítele, abych mu dala dárky pro jeho sestru a balící papír, který si nejsem jistá, jestli má :D (ale pro mě má prý dárek už zabalený)
Na Vánoce jsem chtěla vypadat dobře a nehty jsem plánovala jak dlouho, ale vyšla z toho klasika. Červená a zlatá. Tyhle dvě barvy k Vánocům zbožňuji a proto mám také ráda náš stromeček, který je laděný do těchto barev.
V kuchyni nejsem zrovna jako doma, tudíž roli velké kuchařky měla mamka s bráchou. I tak jsem se dala do obalování kapra, na kterého se docela těším. I když ho moc nemusím. Ach jo, hladovění dva měsíce před Vánocemi bylo k ničemu :D
Přípravy postupně vrcholily. Tabule na stole byla nachystaná a já jsem se s radostí vrhla na líčení, na kterém jsem si dala opravdu záležet. Když jsme byli všichni nachystaní, Ježíšek nenápadně donesl dárečky a při rozsvíceném stromečku jsme se pustili do štědrovečerní večeře. Asi ani nemusím říkat, jak výborné to bylo. Všichni jsme si na tom pochutnali. Nedočkavě jsme šli ke stromečku a začali si rozdávat dárečky.
Dárečků bylo opravdu hodně. Není nic lepšího, než sedět s rodinou u stromečku. Z dárků jsem nadšená. Dostala jsem toho docela hodně, vůbec jsem to nečekala. Od kabelky, paletky očních stínů až po pyžamo a lá dupačky (které jsem si také přála a hodně mě překvapilo, že je Ježíšek sehnal) :) A samozřejmě nechyběla kosmetika a ponožky.
Večer byl úžasný. Potom, co jsme vše uklidili, došla k nám rodina a znovu připomenu atmosféru, která v tu chvilku byla okouzlující. Dokonce přišel i přítel a mohla jsem mu tak dát dárek ode mě.
Po nějaké té době jsme se odebrali k příteli domů, kde jsem si rozbalila já ten svůj dáreček. Deka s našimi iniciály mě ohromila natolik, že dneska ráno jsem se s ní už opravdu musela s přítelem přikrýt.
Půlnoční mše svatá je už u nás zvykem a tentokrát jsem tam sice usínala, ale i tak to bylo nádherné. Kolem jedenácté večer jsme šli popřát přátelům šťastné a veselé a přitom jsme popíjeli punč. Pravá vánoční atmosféra.
Unavení jsme zalehli do postele a já jsem si v duchu přehrávala dnešní den. Byl úžasný jako vždy. Rodina, výborné jídlo, dárečky, vůně stromečku. Opravdu je tento den jen jednou do roka a já už vím proč. Protože v tuhle chvilku vypnete a užíváte si chvilky s blízkými, které tolik milujete :)

Přidávám pár fotek :)





Momentka před chystáním na večeři :)



A tohle je náš stromeček :)


No není to úžasný dárek? ♥
Jak jste si mohli všimnout, tenhle článek se skládá ze dvou dnů. Spíše teda přímo z 24. 12. Ve středu jsem chtěla napsat samostatný článek, ale nic moc by v tom nebylo, takže jsem spojila do toho i čtvrtek. Snad se Vám článek líbil a doufám, že jste si Vánoce užili, byli s rodinou, měli jste krásné dárečky pod stromečkem :) Je to období klidu, takže si nelámejte hlavu nad problémy, ale užívejte si každou minutu s těmi, s kterými můžete být. Ne každý má takové štěstí. I když tenhle článek píšu z poloviny předčasně, vím, že můj Štědrý den bude okouzlující jako vždy (což se stalo :) Takže šťastné a veselé všem! :) Miluju Vás! ♥ A přeji Vám krásné prožití vánočních svátků a hezký start do nového roku 2016 :)

Budu ráda, když mi sem napíšete, jak probíhal Váš Štědrý den a jestli jste si ho užili stejně jako já :)

You May Also Like

16 comments

  1. Pěkný článek a nádherné fotky! Já jsem si teda letos Vánoce ani nějak neužila. Včerejšek byl celkem fajn, ale letos to nemělo takovou atmosféru (teda aspoň pro mě).
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) No mně vadilo, že není sníh :(

      Vymazat
  2. Nádherné fotky! Já včera zažila snad nejkrásnější Štědrý den, konečně jsme se po letech sešli celá rodina, žádné noční:3 http://elytych.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsi si ho užila! :) A děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  3. Parádní článek! Čím víc toho čtu s tématem Vánoce, tím víc tu atmosféru pociťuji - i když začíná být trochu pozdě xd Vánočku bych dala hned! :D
    http://lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto Vianoce su pre mňa také suché. Či sa to týka počasia alebo celkovej atmosféry alebo programu v TV . Ale aspoň pár ľudí si vie vytvoriť tu Vianočnu atmosferu :)

    Nicolette Lear.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se o to :D A když už ty Vánoce nějak skončily, přijde mi, že jsou Velikonoce :D

      Vymazat
  5. Tyjo, tak to jsi měla krásné a pohodové Vánoce! :) Moc hezky napsáno :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Spoustu chlupatých a měkkých dárků... ty já mám nejradši! Dostala jsem letos od přítele župan a takové chlupaté pyžamo a myslím, že během zkouškového z něj nevylezu :D krásné svátky!
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty dupačky nosím momentálně pořád :D
      Taky přeji pohodové svátečky :)

      Vymazat
  7. Máš hrozně hezké fotky a celkově design blogu:) stávám se pravidelným čtenářem
    Mrkni i ke mně, co jsem dostala pod stromeček:)
    Co jsem dostala k Vánocům?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc :) Na tvůj blog ráda mrknu :)

      Vymazat