My christmas wishlist ❄

Je začátek prosince a místo sněhu je u nás pouze mlha. Docela mě to štve, protože sníh mám docela ráda. S tímhle článkem jsem přišla nečekaně, jelikož vůbec nebyl v plánu. V minulém článku jste se mohli a ještě pořád můžete zúčastnit giveaway (klik) a dlouho jsem tady nic nepřidala. Ale dnes mám opět vánoční náladu a psát o tom, jak se těším je podle mě zbytečné (možná se to však někde objeví). Proto jsem si řekla,že tenhle typ článku napíšu. Nebudou tady všechny dárky, spíš ty, co nejvíc chci nebo potřebuji. I když jsem už psala Ježíškovi, třeba si tady toho ještě všimne :)


Pandora náramek - Ten chci už opravdu dlouho. Avšak k narozeninám to nevyšlo a na Vánoce jsem si řekla, že je to až příliš. Raději více menších dárečků a možná i daleko větší radost. Třeba ho dostanu, ale momentálně šetřím na řidičák, takže tohle Ježíšek zřejmě vynechá :)

Šála a čepice - Mám jich doma hodně, ale jednoduše se mi už nelíbí. Všechny mi přijdou strašně nudné a proto jsem se rozhodla koupit si (nebo Ježíšek mi nadělí) károvanou šálu a jednoduchou čepicí na chladnější zimu (která je už možná teď).

Tepláky - Své oblíbené jsou už zničené a spíše na odpis než na pohodlné nošení. Proto do wishlistu zahrnu také tohle. Je totiž jeden problém při mých nákupech. Raději koupím blbosti než tepláky, které nutně potřebuji.

Pyžamo - Snad každoroční tradice spolu s teplými ponožkami. Tenhle dárek nikdy neurazí a navíc jsem za to vždy ráda. 

Župan - Můj župan, to už ani můj župan není. Nenosím ho několik let a proto jsem se rozhodla zkusit nějaký jiný. Ale uvidíme jestli bude pod stromečkem. Ráda bych ho nosila při chladných večerech, u filmu spolu s přítelem.. Ach ta romantika.

Teplá deka - tuhle úžasnou plyšovou (?) deku má i můj přítel a je naprosto boží. Jelikož je můj pokoj v celém domě v období zimy nejchladnější, toužím po ní snad úplně nejvíc. Je příjemná, měkoučká a příjemně se pod ní spí.

Batoh - Od prvního ročníku střední školy mám batoh Nike, který je opravdu velký, ale po módní stránce se mi moc nelíbí. Proto bych uvítala batoh od Vans, O´Neil nebo Reebok. 

Paletka očních stínů - Momentálně si nejvíce přeji od Makeup Revolution Eyes Like Angels. Jsou tam nádherné neutrální i živé barvičky. Paletku mám s Ježíškem domluvenou, takže se na ni hodně těším.

Povlečení - Do mého pokoje se snažím mít všechno tak, aby ladilo s ostatním. Proto chci změnit i povlečení, které mám pořád dokola stejné. Ne, že by se mi nelíbilo, ale chce to změnu.

Body Book - Knížka od Cameron Diaz, kterou všichni určitě známe a filmy s ní doslova miluji. Její úsměv je okouzlující. Když vydala knihu, ve které by měla psát o životním stylu, řekla jsem si, že to vůbec nemusí být špatné. Navíc knihy miluji. 

Kromě toho všeho si přeji normální věci jako je kosmetika a tak, ale to se mi sem už nechtělo nějak extra psát. Původní plán byl přát si mobil, ale bohužel mi nevrátili peníze, ale samotný mobil mám doma a pořád blbne. Takže reklamace se bude opakovat a já snad budu mít pokoj.

Líbil se Vám tenhle článek? Vím, že není nic moc, ale je to druhý dopis Ježíškovi :) A co si přejete Vy k Vánocům? :)

You May Also Like

8 comments

  1. Body Book knížku si budu nejspíše objednávat :) super wishlist, já si přeju peníze na zrcadlovku :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pandora náramok by som brala aj ja, škoda, že sú také drahé :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo :) I ty korálky na to tě vyjdou dost :)

      Vymazat
  3. Taky mám na svém wishlistu batoh, ten můj už dosluhuje :D Přeju ti, ať vše najdeš pod stromečkem! :)

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat