Sweather + lipstick = ♥

Zdravím Vás u nového článku :) Dnes jsem vůbec neměla v plánu nic psát, ale nudím se a musím ze sebe to vše dostat. Kolem sebe na posteli mám docela nepořádek. Hlavně věci do školy. Když jsem nedávno myslela na to, jak to bude pohoda ve škole před Vánocemi, docela jsem se pletla a ještě tento týden jsme psali nějaké testy včetně zkoušení. A příští týden ještě dva dny. Momentálně se učím němčinu a že by to byla nějaká sláva, to opravdu říct nemůžu. Jak to máte Vy? Jste doma nebo ne? 
Určitě jste si také všimli, že blog opět prošel změnou. Jsem nerozhodný člověk a docela i perfekcionista a tenhle se mi zdá momentálně ideální (zatím, název blogu se nikdy měnit nebude!). Chci se v tomhle oboru pořád zlepšovat a kdo mě k tomu vede? Můj přítel, který je do nových věcí naprosto zblázněný (snad více než do mě, haha) a tak nějak mě to donutilo zasahovat do těch různých kódů a šablon. Jak se Vám tohle líbí? Dejte mi do komentářů určitě i Vaše blogy s názory na můj design, ať se inspiruji.

Ať se nějak dostaneme k jádru tohoto článku, řeknu dvě věci. Miluji Vánoce a červenou. Pokud je vánoční stromeček červeno zlatý, je to výhra. Tyhle dvě barvy miluji, ale samotná červená k těm Vánocům patří a tak mě napadlo sem zahrnout dvě věci, které miluji momentálně teď snad nejvíce.


Rtěnky jsem si všeobecně zamilovala. Tahle nová, krásně pigmentovaná rtěnka od Rimmel je v kelímku s rtěnkami už nějaký ten pátek. Je z edice Kate, kterou všichni dobře známe a jiný odstín jsem zahrnula i do vánoční soutěže na blogu. Číslo rtěnky je 107 a ta barva je dokonalá. A momentálně na tohle období je jako dělaná.

Co můžu považovat jako skvělou věc ladící k předešlé lásce je určitě tenhle svetr, který jste mohli vidět v tomhle (klik) článku. Pro upřesnění: dostala jsem ho minulé Vánoce od přítele a je z H&M. Dokonale se trefil, protože věděl, že ten svetr se mi hodně líbí. 


No a jak to vypadá dohromady? Naprosto dokonale. Ještě teď večer jsem si ochotně sedla před fotoaparát a vyfotila nějaké ty snímky. Díky světlu to vypadá, že pokoj mám jen z lampiček a nebudu lhát. Světýlka za mnou, lampička přede mnou a normální světlo zavěšené ze stropu. I tak jsem ale ráda, že jsem se dokopala vůbec něco nafotit.


Tady jsem se snažila o hezkou fotku, ale bojím se, že to moc nevyšlo.

Jsem tedy ráda, že jsem článek dopsala, napsala a doufám, že se Vám článek líbil a že i Vy máte momentálně nějaké ladící věcičky u sebe doma, které teď naprosto zbožňujete (určitě nejsem sama). 

You May Also Like

10 comments