The end of the giveaway!

Krásný den přeji :) I když je dost hnusné počasí, dnes jsem se chystala vyhlásit výherce vánoční soutěže, která tady na blogu probíhala. Do 16. prosince jste se mohli všichni zúčastnit, ale bohužel je pouze jedna výhra. Komentáře jsem si pečlivě četla a musím říct, že některé byly opravdu krásné. 
Nakonec se však podařilo vyhrát jisté slečně a musím říct, že je to opravdu nečekané a pro mě jistým způsobem překvapení. Její blog sleduji poměrně dlouho a byl pro mě také začátečnickou inspirací. Podle mě i někteří z Vás její blog znají. Tudíž musíte uznat, že jsem ráda, komu balíček budu posílat :) 

Na ceny z giveaway se tedy může těšit Betty Behanova!

Slečně moc gratuluji a ozvu se jí na email. Pokud by se mi do tří dnů neozvala, bude nové vyhlášení a nový výherce.




Výherkyni ještě jednou gratuluji. Doufám, že vy ostatní nebudete smutní, protože už přemýšlím nad něčím dalším, čím bych Vás mohla obdarovat. Jsem moc ráda, že jste se zapojili do této giveaway a snad budete nadále číst tento blog :)

You May Also Like

3 comments