Avon Haul

Již od pondělí jsem doma a můj denní plán je pořád stejný. Buď se dívám na seriál Přátelé, dopisuji si věci do školy nebo jen tak ležím a nic nedělám. Není to kvůli tomu, že bych kašlala na školu. A to i když to tak vypadá. Jednoduše dlouho skryté nachlazení vypuklo v neděli večer bolestí hlavy a napuchlým krkem. Nic moc to teda nebylo. Občas se cítím dobře, ale pak znovu propukne ta nesnesitelná bolest hlavy. Jedinou radost, kterou jsem měla za poslední dny, mi dělá přítel svou přítomností, jídlo, seriál a dnešní balíček, který mamka donesla. Objednávali jsme si totiž z Avonu pár věcí a upřímně? Ze všech jsem naprosto nadšená! Ze začátku jsem ani netušila, že by mamka byla ochotna mi objednat tolik "kravinek". Ale tentokrát neměla nic proti a doufám, že všechny věcičky společně využijeme. 


Jako první jsem zběsile hledala parfém, který jsem viděla na blogu Diary of a girly things Célébre. Ach ano! Našla jsem ho a dokonce za úžasnou cenu. Na blogu Janči byl docela opěvován svou vůní a tak jsem doufala, že mi bude trochu vonět. Není to sice můj šálek kávy, ale voní to nádherně. Čekala jsem to upřímně horší a jsem tedy ráda, že jsem s ní spokojena. Vůně je výraznější a docela dlouho vydrží. 


Mým favoritem a věcí, na kterou jsem se těšila snad nejvíce, je můj nový a první primer pod oční stíny (v odstínu light beige). Nikdy jsem žádný nevlastnila a konečně ho můžu vyzkoušet. Balení je velmi jednoduché a podle mě nebude ani nějak nepraktické. Vleze se snad všude a tyhle kelímky mi přijdou hodně roztomilé. Máte s ním někdo zkušenosti? 


Můj poslední "kabelkový" krém na ruce byl od Oriflame s vůní letního ovoce. I když voněl hezky, pořád (i po těch letech) jsem si na něj nemohla zvyknout a spíše jsem ho používala v případě opravdu moc suchých rukou. Tentokrát mě zaujal tenhle s kakaovým máslem a myslím, že někteří z Vás ho dobře znají. Vůně je velmi sladká, tedy přímo pro mě. Po namazání krému bych své ruce nejraději snědla. Voní úžasně. Hned putuje ke mně do školní tašky a snad mě nezklame v hydrataci.


Tohle je snad třetí balení tohoto produktu. Mamka to nedávno donesla a řekla, že je to maska na černé tečky. Já s nimi problém nemám, avšak tyhle malé potvůrky trápí mamku, bráchu a dokonce i přítele. Dali jsme se tedy do testování a mile nás tato maska překvapila. I když tečky neodstranila úplně, většinu z nich vytáhla po sloupnutí (20 minut čekání na uschnutí) z nosu. Tentokrát mamka objednala dvoje balení i příteli. 


Jak jsem zjistila za poslední měsíce, vlasové přípravky od Avonu jsou super. Ať už samotný arganový olejíček na vlasy nebo tenhle šampon na všechny typy vlasů také s arganovým olejem. Poprvé jsme ho měli ve velkém balení a tentokrát mamka objednala alespoň tenhle. Je úžasný. Mně většinou vyhovuje každý šampon a tento není výjimka. Krásně voní a vlasy se po něm krásně dají rozčesat. Především si ho oblíbil brácha.


Dostáváme se k naprostému konci tohoto mini "haulu". Znáte tuhle pěnu do koupele? Ne? Honem to napravte, protože pokud se chcete koupat ve žvýkačkách, máte možnost. Tahle pěna je naprosto skvělá a koupu se s ní jen kvůli krásné melounové vůni.


Myslím, že já i mé okolí doma je s touto značkou spokojena. Bohužel jsem neměla zatím možnost ani chuť objednávat si kosmetické produkty. Bojím se špatného výběru, ale když jsem to zvládla s parfémem, s tímto by příště nemusel být problém. A co Vy? Máte zkušenost s touhle značkou? Vlastníte něco od Avonu? :) Těším se na Vaše komentáře! ♥

You May Also Like

14 comments

  1. Skvělý článek! Já mám pár věcí od Avonu, třeba tu masku na černé tečky, a je to ta nejlepší maska, jakou jsem kdy měla. Je vážně úžasná. Tuhle bázi jsem nevyzkoušela, ale všichni na ni pějí hroznou chválu, tak snad tě nezklame. Já bych si bez jakéhokoli primeru nedokázala svoji očňostínovou rutinu představit :D. A jo, chci se koupat ve žvýkačkách! To si asi musím koupit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Snad mě nezklame ani jedna věc z nich :D

      Vymazat
  2. Má babička je Avon lady, takže si dovedeš představit, že u nás jsou police plné produktů této značky:D Chvála Bohu, že je dobrá!:D Já vlastním celou řadu laků na nehty, které jsou opravdu úžasné, také vlastním mnoho rtěnek přímo od Avon LUXE (to jsou ty zlaté, zcela doporučuji) a pak máme šílené množství masek od PlanetSpa Avon a sprchové gely, krémy na všechny partie:D a hlavně parfémy:) Zrovna na Vánoce jsem dostala celou parfémovanou sadu Avon LUCK(EDP, tělový sprej a tělový krém) a mamka dostala celou parfémovanou sadu od Fergie(opět EDP, sprej a krém). Jsme nadmíru spokojené a velmi často se k této značce/produktům vracíme:) Zrovna teď objednáváme další kousky! :3

    Daily Fasshion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak to máš super! :) Rtěnku od Luxe máme taky, ale je to odstín mamky, který se ke mně vůbec nehodí :D A sprcháče od Avonu také milujeme :D :)

      Vymazat
  3. Také zbožňuji kakaové a kokosové a vanilkové a podobné sladké vůně, ty jsou moje nejoblíbenější. Krásný blog! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že jsem si z Avonu už dlouhou dobu nic neobjednala. Každopádně tu bázi mám taky a jsem s ní moc spokojená a pěny z Avonu mám moc ráda, máme jich doma velkou zásobu :D

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak asi budu muset vyzkoušet více vůní :D :)

      Vymazat
  5. dobře to vypadá - přiznám se, že od Avonu moc věcí už nemám, ale milovala jsem ty jejich bronzovací perly a černé gelové oční linky :)
    grey news outfit & international shein giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty bronzery jsem se už dívala dlouho,ale spíše se donutím koupit něco v drogerce než objednávat to.

      Vymazat
  6. Nedokážem ani opísať ako zbožňujem ich melónovú penu do kúpeľa ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  7. Všetky produkty okrem peny som skúšala, akurát ma sklamala maska na tvár, nič s pleťou neurobí.

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, co vidím u ostatních, tak maska zabírá jen u někoho :(

      Vymazat