Brno - for today our city

Zdravím všechny u nového článku a opět takového povídacího. Vím, že je tento typ článků dost často, ale tyto články moc ráda čtu a zároveň píšu. A dnes se mi to docela hodí časově i náladově něco napsat a také nějakým způsobem se s Vámi spojit a podělit o své dojmy a pocity. Dělá mi to velkou radost, když čtu Vaše komentáře, ve kterých mi chválíte post a k tomu mi ještě napíšete Váš názor, myšlenky. Je to něco úžasného :)
Abych se tak nějak pomalu dostala k jádru článku, musím a zároveň chci zmínit jednu drobnost. S novým designem blogu mi často pomáhal můj přítel, který se v těchto věcech (teda jak kterých) vyzná. Potom se začal o blog zajímat docela hodně a nakonec ho napadlo, že si vlastní založí také. Jelikož hraje hry, chodí do posilovny a celkově mi přijde, že žije zdravý životní styl, připadalo mi to jako dobrý nápad a začala ho v tom podporovat. Vždyť proč ne, když je to zároveň i můj velký koníček. Teprve nedávno začal psát a tvořit blog, ale pořád je z toho nadšený jako malé dítě. Pokud se chcete podívat na jeho blog i když tam toho má opravdu málo, je tady : http://blogby-john.blogspot.cz/. Prosím hlavně se nelekněte stylu blogu. Je to mladý kluk, takže jiné myšlení a jiné nápady. Tudíž žádné beauty, fashion atd. 
No a dnes jsme se vydali do Brna na menší nákupy. Vůbec jsem nečekala, že přítel zrovna ve focení momentek a selfie bude horší(tedy o moc aktivnější) než já. Dřív mi totiž přišlo, že právě já jsem vytáhla mobil a začala něco fotit. 
Řeknu narovinu, že jsme nebyli ve Vaňkovce ani v Olympii. Byla jsem opravdu ráda, že jsme vše, co jsme potřebovali, našli v centru, kde se mi to docela zalíbilo. Po pár obchodech, kde jsem si pořídila nové šaty,boty a přítel bundu, jsme zašli na úžasný oběd k Zelené Kočce (vůbec se nesměji tomu názvu, ale upřímně, miluji názvy brněnských hospod či restaurací). Po cestě k autu jsme si prošli centrum a nějak jsem si všimla, že Brno není vůbec špatné. Moc se mi líbilo a s přítelem jsme se shodli, že tím, že jsme nebyli v přecpaném obchoďáku (kde chodíme v Brně především), se nám dnešek naprosto líbil a byl to spíše chill než stres nad sháněním věcí. Teď přidám pár fotek z dneška, kterých je, jak jsem se už zmínila, docela hodně. 

Hned na začátku cesty přítel vytáhl mobil a vyrušil mě při učení matematiky (proto tak blbý výraz).

Tahle fotka je pořízená před nějakou velkou budovou (omlouvám se, ale Brno vůbec neznám). Za mnou se nachází fontána, která při příznivém počasí dokonce svítí.
Instagram: jana_nuzikova



Zrovna tahle fotka má údajně vystihovat celý den, protože jen já jsem byla pořád popředu a chtěla do každého obchodu :D

Tyhle šaty nakonec z celého dne vyhrály. Nejsou na zádech zapnuté a jsou mi o číslo větší (a jak vidím, ani nejdou moc dobře vidět). Koupila jsem si menší a fotku přidám určitě v nějakém z dalších článků.

Ještě než jsem si koupila šaty v Mangu, tyhle šaty jsem objevila v Ann Christie. I když jsou nádherné, jsou černé a hodně podobné těm, které již doma mám. Proto jsem nakonec brala ty úžasné modré :)

Po tom dlouhém chození jsme si sedli k již zmíněné Zelené Kočce, kde jsme se úžasně nadlábli. Já jsem si dala lososové nugetky v bylinkovém těstíčku a přítel noky se špenátem a kuřecím masem. No uznejte. Nevypadá to skvěle?



Tuhle fotografii přidávám hlavně proto, protože celou dobu jsme mysleli hlavně na to, jak se při zpáteční cestě k autu musíme vyfotit s koněm. Tak prosím, tady je :) :D
Doufám, že tenhle článek Vás nenudil a z fotek jste pochopili, že jsem si dnešek vážně užila. Teď se chci zeptat já Vás, zda jste někdy navštívili Brno, jestli se Vám město líbí a jak jste strávili dnešní den :) Přeji krásný zbytek víkendu ♥

You May Also Like

6 comments

  1. Jé, to je fakt hezký článek. Působí strašně mile a pozitivně! Je super, že si Tvůj přítel založil blog, aspoň mám zase někoho nového k sledování :D Mám tvůj blog fakt ráda :) btw. ty šaty na tobě musí vypadat úžasně!
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. My sme si s priateľom urobili začiatkom roka výletík do Budapešti ♥ ♡ Ziaja review ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je krásné :) my pořád něco vymýšlíme,ale bohužel kvůli času to někdy nevyjde. :/

      Vymazat
  3. Juuuu, doufám že se ti u nás líbilo ! :)

    A ta fontána je nádherná když je teplo ! To u ní ráda dlouho sedávám a pozoruji ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi tam líbilo :) a na tu fontánu se někdy dojedu podívat :)

      Vymazat