How to have a good mood all day/life?

Tenhle článek píši už podruhé a to z toho důvodu, že poprvé nebyl moc spjatý s názvem tohoto článku. Snad se mi to podaří napsat dobře a Vás bude článek bavit.
Každý máme svoji rutinu, kterou však časem začneme porušovat a v nějakou dobu se k ní vrátíme. Já to tak mám pravidelně při čtvrtletních písemkách, což je momentálně aktuální. V tuto dobu jsem dost vystresovaná. Nevím, co dřív a sama si nejsem jistá, zda se mi podaří do určitého času všechno stihnout. Nechci jít spát kolem půlnoci, ale někdy mám pocit, že stejně když jdu spát brzy, jsem nevyspaná tak či tak.


Mým pomocníkem je tedy plánování, které je součástí mého života od začátku střední a dá se říct, že díky tomu ještě existuji. Stres se tím postupně vytratí a já se tak můžu věnovat svým aktivitám. Když už tedy mluvíme o té škole, bude to souviset zřejmě se vším, co tady budu psát.
Začnu od úplného začátku. Není nic horšího, než když vstanete a myslíte, že nedojdete ani na záchod. Blbá nálada že ano? Známe to všichni. Proto je lepší věnovat spánku více času. Chápu, líp se to říká a hůř se to vykonává v praxi. Je potřeba si na to zvyknout, nastavit svůj den tak, abychom měli dostatek času na vše a bohužel, většinou to opravdu nejde. Pokud tedy zvolíme, že to nejde, na konci týdne vypněte. Jednoduše si odpočiňte. Ať už je to procházka, sport či válení v posteli.
Možná to bude znít až moc naivně, ale uvědomili jste si někdy, kvůli čemu máte šťastný život? Pokud mám náladu pod psa, začnu vzpomínat na ty hezké věci, co jsem prožila. Vracím se do těch vzpomínek a je to příjemné. Ráda tak vzpomínám při cestě do školy nebo ze školy. Mám tak hodně času přemýšlet nad tím, jak je můj život bohatý. Také si myslím, že všichni jsme šťastní, jen je potřeba si najít k tomu cestu. Já jsem to do nedávna ani moc nepociťovala. Prostě jsem si řekla, že jsem happy, tak jsem. Jenže ono je dobré to vidět v "praxi". Mám milující rodinu, přítele, kamarády, domov. Tohle všechno je naše štěstí, tak proč si ho nevážit více?
Určitě děláte to, co Vás baví? To, co by jste mohli dělat od rána do večera? Moje předsevzetí (i když si to nerada připouštím, že začínám až od ledna) byl návrat ke cvičení v posilovně, která mě k sobě dost táhne, ale nikdy se mi nechce :D Ale ten pocit po dokončení posilování je neskutečný. Máte to tak také?
Většinou, když se snažím mít dobrou náladu, udělám si nejdříve povinnosti a až potom se věnuji sama sobě. Je to pro mě jednodušší a momentálně se nenávidím za to, že ekonomiku jsem se učila až teď. Ale nevadí, poučení pro příště.


Byla bych moc ráda, kdyby jste mi napsali Vaši rutinu, co Vás dělá šťastnými, jak se vyrovnáváte se stresem a celkově názor na tohle všechno. Vím, že tento článek je trochu jiný, než pár předchozích a snad Vás to nějak moc nestresovalo :D Děkuji za přečtení ♥

You May Also Like

8 comments

  1. Tenhle článek se strašně hezky četl! :) Momentálně musím plánovat, protože je toho strašně moc, tak jsem zvědavá, jak to dodržím :D) A až budu potřebovat vypnout, tak si pustím buď film/seriál, přečtu si knížku a nebo se normálně vypíšu na blog :D
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Také občas používám blog jako relax :)

      Vymazat
  2. Fantastický článok ♥ Ja by som bez organizácie neprežila a väčšinou mám potom kvôli tomu aj zlú náladu, takže bez diára ani na krok ♥ Ten tvoj je krásny :)

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář! :) Do giveaway se ráda zapojím :)

      Vymazat
  3. Já a stres, to je moje. Závodně sportuji a před každým závodem mám nervy jak špagáty. Jsem "stresař", už jsem se tak narodila a nevím, jak se se stresem popasovat. Je to dost těžké a ráda bych na to znala nějaký lék, protože stres je to, co nám překáží k dosažení maximálního výsledku. Každý den mám trénink a právě tam já vypínám. Jelikož když sportuji, zapomenu na všechno, co mě trápí :D A ano, máš pravdu. Rodina a přátelé je to, za co má být každý happy :D Pěkný článeček :) Přeju, ať zvládneš všechny písemky :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář :) My zase míváme vystoupení a občas je to také o nervy :D Je dobré, že vypínáš sportem :)

      Vymazat