It's Sunday !!! #13

Doufám, že konec roku a začátek toho nového jste si užili naplno. Na jednu stranu se nic nezměnilo. Na druhou stranu je další rok úspěšně za mnou a jsou přede mnou nové možnosti. První článek, který jsem chtěla vydat v novém roce, bude taková rutina a upřímně, takový povídací článek je teď možná více vhodný. V minulém článku jsem zrekapitulovala rok 2015. Dnes si připomenu a Vám napíšu o posledních dnech.
Hned po štědrém dnu jsem se dala do odpočinku. Nenásledoval žádný pocit viny. Vždyť jsou prázdniny (a bohužel už končí). Ve svých nových dupačkách a pod příjemně velkou dekou jsem se dívala na seriály a pohádky. Byla to naprostá pohoda a žádný stres. 


Dá se říct, že všechny volné dny jsem si náramně užila. Budu se opakovat zřejmě stokrát, ale ten klid člověku prospěje. Na nic jsem nemyslela, jen jsem si to užívala. Byla s přítelem, s rodinou a hlavně jsem byla ráda, že má aktivita na blogu se zvýšila. Doufám, že hned po začátku školy se na to opět nevykašlu. Začíná mě to totiž čím dál více bavit. Jakmile nastal Silvestr, dopřála jsem si příjemnou sprchu a konečně jsem se více postarala o své tělo a pleť. V tomhle županu bych mohla zůstat napořád. Bohužel mi přijde, že moc nezahřeje. Je však maximálně pohodlný a příjemný na dotek.


S přítelem jsme na Silvestra vyrazili mezi přátele a nejvíce jsem se těšila na líčení s touhle paletkou (článek tady). I když jsem opět zvolila jednoduchou bronzovou a fialovou, oči mi to jasně prozářilo. Docela mě mrzí, že při vstávání do školy si nepřivstanu a jen si dám na sebe korektor, pudr a řasenku. Líčení s ní mě fakt baví!


Silvestr jsme oslavili obyčejně a v porovnání s minulým, který jsme strávili v Bratislavě, to nebylo nic moc. Špatné to však nebylo a byla jsem ráda, že jsem mohla o půlnoci popřát všem přátelům.
Další den po probuzeni nás čekalo milé novoroční překvapení ve formě vloček za oknem. Bylo to nádherné. Konečně jsem se dočkala. Sníh totiž miluji, hlavně když se neukáže na Vánoce. Už teď mám náladu pořád chodit na procházky. V tomhle období jsou sice mrazivé, ale za to kouzelné.


Možná byly prázdniny, ale nemohla jsem zapomenout na seminární práci, kterou mám v pondělí odevzdat. Zvolila jsem si téma Martin Luther King a tahle osobnost mě při sepisování informací o něm velmi zaujala. Nevím na jakou známku práce bude. Ještě teď ji musím nějak doladit. A abych trochu okomentovala fotografii, je z prvního ledna a jediné světlo v pokoji je svíčka a notebook. Vedle mě spí přítel. Oba jsme unavení, ale já jsem se přemohla a raději se snažila nějak sesmolit tu seminárku :)


Poslední foto ani nemusím nějak popisovat. Myslím že slovo DĚKUJI stejně nebude stačit. Tohle byl můj trochu opožděný dáreček k Vánocům. Vaše podpora pořád roste a mně to dělá neskutečnou radost. Je skvělé vidět, že moje úsilí o dobrý blog k něčemu je a jsou mezi lidmi i mí čtenáři. Mockrát Vám děkuji! Jste neskuteční ♥


A jak jste si užili poslední prázdninové dny Vy? 

You May Also Like

6 comments