My lipstick

Zdravím Vás u dalšího článku z beauty sekce, který jsem opravdu plánovala dlouho. Tohle téma mám totiž hodně ráda, co se týče líčení. Kdo by taky nemiloval rtěnky? Upřímně nejsem zastáncem lesků na rty a myslím, že vlastním dohromady s mamkou jen jeden, který stejně nepoužíváme. Posledních několik měsíců jsem si totiž zvykla především na výraznější rtěnky. To je docela zvláštní, jelikož jsem rtěnek nikdy moc neměla. Vše se však změnilo potom, co jsem objevila matnou rtěnku od Astoru. Nic Vám však o ní ještě neřeknu. Za prvé už jsem o ní článek psala a za druhé se k ní za chvilku dostaneme. 


Dohromady mám šest rtěnek, což je docela málo. Ale jelikož je nenosím denně, bohatě mi to stačí. Začnu spíše těmi červenými odstíny. Tahle od Makeup Revolution v odstínu Mystify není přímo červená. Je do oranžova, hněda a s nádechem červené. Taková směska mi to přijde. Moc ji nepoužívám. Prvně byla určena pro mamku a objednávali jsme to minulé Vánoce. Bohužel mamce odstín nesedí a já si v něm připadám dost stará. I tak si ji pořád nechávám. Pigmentace je docela dobrá, ale jak jsem řekla, nepoužívám ji. Tudíž nevím, zda vydrží celý den. Na balení se mi líbí ten konec, kde je průhledné s barvou rtěnky.


Tuhle rtěnku od Miss Sporty v odstínu 059 jsem si kupovala hlavně kvůli vystoupením se souborem, kde musíme mít výrazný obličej. Byla snad nejlevnější z rtěnek. Pigmentace je dobrá, balení také. Už s ní nějakou tu zkušenost mám. Vydrží pár hodin, ale vždy si ji raději nanáším i několikrát za den. Mé rty potřebuji hydratovat, kdy se dá. U této rtěnky se mi častokrát stalo, že mi rty vysušila. Na rtech však vypadá super.


Kdyby nebylo vánoční knížečky DM, nikdy bych tuhle rtěnku nekoupila. Díky tomu jsem koupila Vám do poslední giveaway nude rtěnku a sobě udělala radost touhle od Rimmel z řady Kate. Měla jsem chuť koupit si další výraznou a nakonec to vyhrála tahle v odstínu 107. Všechny s tímhle červeným balením jsou zřejmě matné (tedy pouze myslím). Je naprosto úžasná! Vydrží dlouho, avšak potřebuji konturku, jelikož kraje rtů mi po nějaké době začaly připadat ne moc sjednoceně. Avšak co se týče balení či pigmentace, nemám co vytknout.



Přesuneme se tedy na ty růžovější barvičky. Začnu zřejmě od třetího místa. Tuhle rtěnku mi dala nejlepší kamarádka, že ji prej nepoužívá. I když mi ji dala už bez vršku, nevadilo mi to. V té době tyto nude barvy dost letěly. Tohle je odstín 11 Nude Love od Essence. Párkrát jsem si ji dala a vypadá úžasně. Co bych však vytkla je výdrž. Nevím, jestli mám s těmito rtěnkami od Essence problém jen já, ale vůbec mě nezaujala a hned co jsem se napila, byla skoro pryč. Maximálně má úžasnou barvou.


Druhé místo obsadila rtěnka, mimochodem krásně růžová, od Yves Rocher v odstínu Rose sorbet. Nikdy bych si ji sama nekoupila, jelikož s kosmetikou od této značky nemám zkušenosti (v nejbližší době to chci změnit), dala mi ji k narozeninám sestra od přítele. Je to nádherná rtěnka a dost se barvou podobá na tu následující rtěnku. I když výdrž není nic extra, i tak si ji ráda dám a vůbec mi nevadí, že si ji musím víckrát za den nanášet. Přijde mi jako voskovka, doslova. Ale líbí se mi to. Určitě není matná, ale je to dost živá barvička.


Přesouváme se k mojí nejoblíbenější, která "překvapivě" vyhrála první místo. Celý článek o ní najdete zde. I tak tady musím něco napsat. Značka Astor mě mile překvapila, jelikož pár měsíců před tím jsem si oblíbila jejich tekutý korektor. S tímhle odstínem 023 Vivid Divine si mě dostala naprosto a zdobí můj kelímek s rtěnkami. Ani nevíte, jak jsem pyšná, že ji vlastním. Stačí jen to, že vydrží dlouho, krásně hydratuje a je matná.



Snad se Vám článek líbil. Určitě mi napište dolů do komentářů, jaké jsou Vaše oblíbené rtěnky. Je zde nějaká, kterou vlastníte také? :) Těším se na Vaše komentáře ♥

You May Also Like

12 comments

  1. Odpovědi
    1. Já mám směsku, takže nelze říct, kterou značku miluji nejvíce (možná Astor :D)

      Vymazat
  2. Super rtěnky,já rtěnky vlastním jen 2 a to od Catrice a od Rimmelu a to Provocalips-nejlepší rtěnky na světě! :) A výdrž naprosto skvělá :) Letos chci rozšířit svoji sbírku rtěnek tak uvidíme :D :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni o těch jsem ještě neslyšela, ale ráda se na ně v drogérii podívám. Taky bych ji chtěla rozšířit :D :)

      Vymazat
  3. Tento článek jsem rozklikla právě kvůli rtěnce od Astoru, jestli do ní jít :o Nechci matnou, ale tvoje recenze je kladná, takže jsem nakloněná spíš k tomu, že si ji koupím ☺

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá sbírka! Tu matnou od Rimmelu bych chtěla zkusit, řekla bych, že je to taková podzimní klasika :) Já sama mám od této značky moc ráda rtěnky. Pastelku Yves Rocher mám v plánu si pořídit a matný lip butter taky :)

    Rimmel London Lipstick

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky a taky super sbírka. Mně nejvíc vyhovují rtěnky od Rimmelu :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat