Syoss Conditioner

Zdravím Vás u dalšího beauty článku. Beauty články moc často nepíšu a když už jo, snažím se, aby měl hlavu a patu. Celkově moc dekorativky či pečující kosmetiky nevlastním. Většinou používám jen to, co zrovna potřebuji nebo co je u mě zvykem a co mám osvědčené. Na co však nedám dopustit jsou sprchové gely a šampony. Dneska je řada na mé vlasy, které jsou dost živé a hustější. Už kdysi dávno jsem celkový článek na toto téma psala, ale smazala jsem ho a dnes přicházím pouze s jedním produktem.
Pod stromeček k Vánocům jsem dostala kondicionér Syoss Deep Repair Balsam Conditioner. Od této značky jsem ještě nikdy nic neměla, takže jsem byla ráda, že jsem tuhle značku dostala a můžu ji tak vyzkoušet. Abych se ale přiznala, kondicionéry či nějaké masky na vlasy jsem poslední dobou moc nepoužívala. Jak jsem totiž zjistila, odzkoušené šampony mi vlasy hezky umyly a to bez použití kondicionéru. Vlasy mám totiž poškozené pouze od žehličky a jinak si je vůbec nebarvím, takže jsou docela zdravé. Delší dobu však pokukuji po nějakých dražších či alespoň podle recenzí dobrých přípravcích na vlasy včetně kondicionérů. A jaký mám názor na tenhle?


Tak začneme pěkně od začátku. Celkové balení vypadá hezky. Barvy obalu jsou hezky laděné a aplikace či nanášení na vlasy je velmi praktické. Proti těmto balením nemám nic, avšak někdy se stane, že otvírání až tak praktické není. Tohle jde otevírat velmi dobře a konzistence je spíše hustější než tekutější jako šampon. Na mé kratší vlasy po ramena mi stačí menší množství, které si po troškách vmasíruji do vlasů.
Kondicionér zaručuje perfektní rozčesatelnost a hloubkovou péči. U tohoto nemám co vytknout, jelikož hned po smytí kondicionéru byly vlasy hebké a jemné a už při doteku působily, že jsou opravdu skoro snad rozčesané. Také je určen pro silně až extrémně poškozené vlasy, na což chci upozornit. Jelikož si žehlím vlasy, už raději sázím na tyhle šampony či balzámy. 
Po rozčesání vlasy vypadají zdravě, jsou lesklé a jemné. Normálně si vlasy umývám každý druhý den, jelikož ke konci toho druhého mé vlasy začínají být mastné. Ten pocit nesnáším. U tohoto produktu to není jinak, ale celkově mi přijde, že vlasy jsou o mnoho více zregenerované a mají v sobě nějaký ten život.


Shrnu to tedy tak, že kondicionér mi zatím vyhovuje a čekala jsem, že to bude upřímně horší. Mile mě však překvapil a možná si v budoucnu koupím něco dalšího od této známé značky.
O svých vlasech bych chtěla postupem času udělat zase článek. Zajímalo by Vás to? Chtěla jsem se zároveň zeptat, zda používáte i Vy nějaké produkty od Syoss a pokud by jste mi mohli od této značky něco doporučit, co by to bylo? :)

You May Also Like

6 comments

  1. Tento kondicionér jsem si koupila taky a je fakt úžasný!:) Jsem s ním strašně spokojená♥ Celkově se značkou Syoss jsem hodně spokojená^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? A já jsem si myslela, že budu nějaký amatér, co si myslí, že je všechno dobré :D :) Děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  2. Od značky Syoss jsem snad nikdy nic neměla. Nějak mě nikdy v drogerii nezaujala.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě také ne :/ ale jsem ráda, že tohle mám možnost vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Já jsem se Syoss nikdy moc spokojená nebyla, ale asi záleží na typu vlasů.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat