It's Sunday !!! #14

Znovu po hodně dlouhé době Vás zdravím u nového článku z naší takové rutiny. Poslední post z neděle a shrnutí posledních událostí bylo někdy na začátku roku a už od toho uplynula dost dlouhá doba. Dnes jsem si řekla, že je načase se s Vámi podělit o zážitky z uplynulých týdnů. Bylo toho opravdu hodně, ale to se za chvilku dočtete.

Začnu tím, že v lednu bylo hodně plesů (a ještě se na jeden chystám). Já jsem se zúčastnila dvou. Ten první jsem si vážně užila. Už jen proto, že jsem se cítila úžasně v šatech a lodičkách, které jsem si pár dní před tím koupila. No a další byl náš folklórní ples, který jsme pořádali s naším souborem. Mělo to velký úspěch a také jsem si to užila. V letošním roce byl největší atrakcí fotokoutek, ze kterého mám opravdu hodně, ale níže uvidíte pouze jednu. Bylo to o něco jiné než ten předešlý. Hlavně se to lišilo tím, že jsem na sobě neměla modré krásné šaty, ale náš místní kroj. 
Po prvním plese na mě dolehla nemoc a to byl kámen úrazu. Celý týden jsem ležela doma a byla jsem dost slabá. Vždy jsem si myslela, že na druhý den to bude lepší a půjdu do školy. Ale nebylo. Hlava mi ráno třeštila a měla jsem sto chutí nevylézat z postele. Nějak jsem to přežila, vyležela a další týden jsme dostávali vysvědčení. I když jsem neměla vyznamenání, měla jsem jen dvojky a jedničky, za což jsem nesmírně ráda. No a pak nám začaly jarní prázdniny. Myslela jsem si, že se budu učit, ale jediné, co jsem dělala bylo vyloženě nicnedělání. Jelikož jsem věděla, že budu mít nabytý víkend, jen jsem udělala úkol do českého jazyka a to bylo asi tak všechno. Stihla jsem s kamarádem nafotit také pár fotek, které uvidíte níže :)
Abych to celé nějak upřesnila: tři víkendy po sobě jsem měla dost napilno. Jeden víkend jsme pořádali náš ples, následující den jsme jeli k dědovi na oslavu. Umíte si představit, jak jsem byla nevyspaná. Další víkend se u nás konal Festival masopustních tradic, takže jsem byla zaneprázdněná opět celý víkend a také dost unavená. Bylo těžké usnout o půl desáté v neděli večer a vstávat v pět ráno v pondělí. No a tento víkend jsme se souborem navštívili Prahu. Přesněji vyjeli jsme v sobotu v osm ráno. Vystupovali jsme v Národopisném muzeu až v sedm hodin večer, takže jsme s přítelem a se skupinkou přátel navštívili Pražský hrad a následně Karlův most. Bylo to něco nádherného. Všude bylo hodně lidí, ale co jsem také mohla čekat. Sluníčko sice nesvítilo, ale zima také nebyla. Nakonec jsme si zašli ještě na kávu a kluci si dali pivo. Potom jsme šli teprve vystupovat a velice nás potěšilo, jak byli lidé nadšení z našeho tance a zpěvu. I když jsme dojeli až ve 4 ráno, moc jsme si to užili a byl to krásný den. 
Dneškem bych Vám také chtěla popřát krásného Valentýna ♥ Vím, že někdo tento svátek nemusí, ale i tak je to krásný svátek a má to něco do sebe. Já si zřejmě půjdu lehnout vedle přítele a pustím si film. Užijte si zbytek víkendu a přeji mnoho úspěchů do dalšího týdne! :)
P.S. Snad Vám množství fotografií nebude vadit a budou se Vám líbit.



O jarních prázdninách jsem se dost věnovala blogu. Začalo mě to dost bavit. Chvilky za notebookem mě zpříjemňoval čaj nebo káva.

Jedna z podařených fotek z focení s kamarádem :)



Cestou do Prahy jsem si koupila poprvé časopis Elle, který mě velmi hezky překvapil. Nejvíce mě zaujal článek o sebelásce(?)

Nádherné výhledy byly všude kolem. Zamilovala jsem si to tam.



Instagram: jana_nuzikova

You May Also Like

4 comments

  1. krásné fotky a ta folklórní je úplně cute <3

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé fotky!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat