Jdu do toho!

Vítám Vás u dnešního článku :) Vím, že s článkem přicházím pozdě. Bohužel nebylo moc času a ani nálady. Pokud čtete můj blog delší dobu, víte, že v létě jsem se věnovala také zdravému životnímu stylu, především cvičení. Dost mě to tehdy bavilo, ale bohužel jsem se tomu nevěnovala dostatečně a proto také tyhle články skončily (pořád je zde můžete najít). 
Nevím, jestli znáte ten pocit, když se jednoduše necítíte dobře ve svém těle. Podle mě je to docela problém. Ubírá nám to na sebevědomí a jednoduše nejsme spokojení. U mě to tak je a zatím to funguje tak, že si nadávám za moji lenost a hledám na sobě jen chyby, abych se donutila něco dělat. Začátkem tohoto týdne jsem se už naštvala a řekla si dost. Musím se sebou něco dělat. Možná nevypadám, ale vážně se sebou nejsem spokojená a to je podle mě daleko horší problém, než když Vám to někdo řekne. Teď je jednoduše nejlepší čas na to dát se dohromady. Občas mám stavy a už se to i stalo, že se mi chce zvracet ze všeho jídla. Hlavně když se stravujete nepravidelně (a občas nezdravě).


Stáhla jsem si aplikaci na cvičení a snažím se každý druhý den cvičit všechny partie těla. Po prvním dnu jsem byla vyšťavená. Doslova. Po pár cvicích jsem nemohla a připadala jsem si jako někdo, kdo nikdo nedržel v ruce malou činku. O dva dny později to stejné. Upřímně se za sebe stydím. Když jsem chodila do posilovny, nějaké ty svaly jsem nabrala a nejvíce ruce. Jelikož mi přijde, že na těch je nejméně tuků. Tudíž není problém je rychle vypracovat. Můj největší problém jsou boky a stehna. Jsem z toho nešťastná. I když jsem chtěla především cvičit, kromě toho budu muset omezit nějaké jídlo a více o sebe dbát.



Pokud se mi to povede, ráda bych tomuto tématu opět věnovala více článků. Myslím, že je to pro mě větší motivace. Jdete do toho se mnou? Nechci Vám dávat nějaké plány. Na to nejsem žádný odborník. Každopádně to myslím jako motivaci. Ta je v tomhle nejdůležitější. Bez ní se nehnete. Vidím to na příteli. Během pár měsíců jsou na něm vidět obrovské výsledky. Tohle je také část mé motivace. Alespoň vidím, že to jde. Takže se pokusím být zároveň motivací jak pro sebe, tak i pro Vás. Tedy jestli do toho jdete se mnou :) Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, zda cvičíte nebo se věnujete nějakému sportu či jinému cvičení. Těším se na Vás u dalšího článku a přeji hezký víkend! :)

You May Also Like

6 comments

  1. Ahoj :)
    Máš moc pěkný blog a držím ti ve cvičení palce! :)
    Pokud by si chtěla najít nějaké tipy, motivaci nebo recepty ohledně cvičení a zdravého stylu, můžeš se podívat na můj blog :)

    www.nikiexx.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) A na tvůj blog se určitě podívám :)

      Vymazat
  2. Už se moc těším. Taky jsem zase začala. :-) Jinak máš moc pěkný blog. :-) A zvu Tě ke mně, kde právě probíhá Giveaway. :-)

    http://clairerayn.blogspot.cz
    (Malé změny na blogu a první GA). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář :) A držím ti v tom palce ! :)

      Vymazat