Love this mascara

Přeji krásný den :) Jak jste si mohli všimnout, poslední dobou se mi daří vydávat články častěji než normálně. A také je plánovat. Jsem za to opravdu ráda. Většinou jsem měla dost pauzy a nebylo to ono. Žádná inspirace ani nápady. I když jsem v té době měla věcí hodně, pořád jsem přemýšlela nad tím, jaký napsat další článek. V posledních dvou článcích jste mohli číst především posty z kategorie fashion. Dnes je tedy řada na beauty. V tomto článku jste mohli kromě nového makeupu a pudru najít také řasenku. Už tehdy jsem ji opěvovala. Proto jsem si řekla, proč jí nevěnovat samostatný článek, když je tak dobrá skvělá. 
Podle mě jste o ní už slyšeli snad stokrát. Blogerky ji ukazovaly ve svých videích či článcích a ne na jednom blogu jsem o ní také četla. Ve většině jsem viděla pouze kladné ohlasy. A já nejsem výjimkou. Začnu celkově vzhledem řasenky Lash Sensational. Obal je krásně leskle fialový a velké plus dávám jednoduchosti, kterou miluji. Celkově řasenky od Maybelline mají velmi podobný tvar obalu. Ale řekněme si na rovinu. Nedá se na něm nic zkazit a vypadá to dobře. 
No a k samotnému kartáčku. Označuje se jako vějířovitý a dejme jim to za pravdu. Je umělý a ne tak velký, jako má například The Colossal Go Extreme také od Maybelline. Manipulace s tímto kartáčkem je tedy jedna báseň. Dokonce i na řasách u vnitřního koutku oka, s kterými jsem se nikdy nemohla domluvit. Mně hodně vyhovuje, jelikož mám dlouhé a husté řasy, krásně je od sebe oddělí a tudíž vypadají přirozeně, ale zároveň dodá objem a neslepuje. Konzistence není extra vodová. 
Jak já u této řasenky říkám, je obyčejně neobyčejná. Mile mě překvapila. Její cena se pohybuje do 200 Kč. Prvně mi to přišlo moc, ale řekla jsem si, že pokud je tak dobrá, jak se o ní říká, nebudu toho litovat. A také nelituji. Řasenka je nutností u mého makeupu. Občas se vykašlu na samotný makeup i korektor a nalíčím se jen řasenkou. U této je to obzvlášť super. Dodá přirozený efekt a přitom Vám bude každý obdivovat Vaše řasy. Můžu ji tedy jen a jen doporučit. Určitě to není první ani poslední koupě této dokonalé řasenky. 
Určitě mi napište do komentářů, jestli máte zkušenosti s touto řasenkou. Jakou momentálně používáte Vy? :)



You May Also Like

8 comments

  1. Když ji všichni tak chválí, budu si ji muset taky koupit, až dodělám aspon 2 další řasenky :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala až mi vyschne řasenka :D

      Vymazat
  2. Věřím tomu, že ta řasenka je úžasná, protože Maybelline má prostě skvělé řasenky :) Já momentálně používám Benefit, ale ta už je skoro vyschlá, tak přemýšlím, jakou si koupit :D

    Spotřebováno #1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Benefitu bych také chtěla někdy něco vyzkoušet. a tuhle jen a jen doporučuji :)

      Vymazat
  3. O této řasence jsem toho také hodně slyšela a myslím, že až vypotřebuju aspoň jednu z mé sbírky, tak ji doplním o tuto :)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám ji už déle a nemůžu o ní říct žádné špatné slovo :)

      Vymazat