News for the last time

Zdravím Vás u nového článku :) I když se to nezdá, prázdniny mi skončily a opět se vrhám do stereotypu. Je to docela těžké. Teď jsem týden lenošila a upřímně: jsem na sebe naštvaná. Na učení jsem se ani nepodívala a teď mám kvůli tomu docela hlavu plnou otázek, kdy se to stihnu naučit. Ovšem dnešním článkem si nechci stěžovat, ale spíše radovat se a podělit se s Vámi o to. Zřejmě začnu tím, že pár dní zpátky jsem si stihla koupit maličkosti, z kterých jsem více než nadšená. A  ty Vám teď ukážu.

Makeupy jsem nikdy nemusela. Mám docela bezproblémovou pleť bez pupínků. A kruhy pod očima jsem vždy zakryla korektorem (tady) a zapudrovala to. Když mi teda došel (nebo spíše jsem musela vyhodit ten starý) makeup, bála jsem se zajít koupit si nový. Určitě jsem někde vzpomínala, že vybírat odstíny pudrů a makeupů je pro mě horor. Avšak díky Petralovelyhair jsem chtěla sahat pouze po makeupech od Dermacol nebo od Rimmel. Po rozmýšlení, který vlastně chci nastalo drama s odstínem. Ty "úžasné" světýlka v drogériích nesnáším. Nakonec jsem sáhla po makeupu Rimmel Lasting Finish v odstínu 103 True Ivory. Na pleti sedí skvěle, dokonce mám pocit, že jsem našla konečně makeup, který má stejný odstín pleti jako já a navíc mi ji hezky sjednotí. Není moc hutný, spíše tekutější. Na pleti se docela leskne, takže pudr je zde opravdu nutný. Ale roztírá se skvěle a nevšimla jsem si, že by mi dělal nějaké skvrny. Zatím jsem s ním tedy spokojená :)



Od makeupu přejdu k pudru. Můj současný je nebo spíše už byl od Gabriela Salvette. Díky osvětlení v obchodě mám docela růžový až oranžový odstín a když si ho dám více na obličej, je to děs. Proto jsem při nákupu v Tetě hledala nějaký jednoduchý a hlavně odstínem dobrý pudr. Tenhle je od Dermacolu v odstínu 1. Možná je dost světlý, ale i tak mi přijde v pohodě a s již zmiňovaným makeupem je skvělý. Původně stál 99 Kč. Teď však měli na produkty od této značky myslím 25% slevu. I když je světlý (snad nikdy nekoupím pudr v mém odstínu :D), má úžasný krajkový design, který je jednoduchý a hlavně krásně voní. Mně zrovna po něčem sladkém nebo po mentolkách. Takže tomu dávám obrovské plus. Ovšem bych uvítala lepší balení a možná i s houbičkou, kterou postrádám hlavně ve škole.



Má poslední řasenka byla také od Maybelline. Už jsem ale potřebovala novou. Tato totiž postupně začala schnout a na řasách to přestalo být přirozené. Koupila jsem si tedy novou řasenku od stejné značky, kterou určitě všichni známe nebo jsme o ní už slyšeli. Lash Sensational se objevila ne v jednom článku či videu nějaké blogerky. Někdo si ji chválí a někomu nesedí. Já si myslím, že není vůbec špatná. Má vějířovitý kartáček a mé řasy hezky oddělí od sebe a dodá tak větší objem. Tyhle umělé kartáčky mají u mě výhodu hlavně v tom, že mám delší řasy už od mala a také trochu hustější a tudíž mi řasenka řasy pěkně od sebe oddělí. Prozatím jí nemůžu nic vytknout.



Jako další věc tu zmíním antiperspirant. Tenhle je zrovna od Rexony Biorythm dry&fresh. Chtěla jsem si totiž pořídit nějaký sprej, který můžu mít jak na normální den tak i na sport. Člověk se potí tak či tak, ale přijde mi za tu dobu, co ho používám. že to pocení zmírňuje. Což je určitě super a jsem ráda, že jsem se v Rexoně nespletla. Určitě si ji budu kupovat nadále a vyzkouším další druhy. Můžete mi nějaké doporučit :)


Už delší dobu pokukuji po šamponech či jiných vlasových produktech od značky Schwarzkopf Gliss Kur. Na jednom blogu (tady) jsem viděla a četla dobrou recenzi na řadu Oil Nutritive, především na olej na ochranu vlasů před teplem. Řekla jsem si, že než si pořídím samostatný olejíček ve spreji, zkusím z té řady šampon. Je určený především na roztřepené konečky. Zatím jsem si myla vlasy pouze jednou tímto produktem, ale přišlo mi, že mi dodal lesk a hlavně větší objem. Celkově šampon jsem vybrala z toho důvodu, že si žehlím vlasy a konečky to vždy odnesou nejvíce. Tak uvidíme, jak mi bude nadále vyhovovat. Můžete se určitě těšit na recenzi :)



Vlastníte některý z těchto produktů? Máte s nimi zkušenosti? Určitě napište do komentářů! :) Jsou to věcičky, které jsem si zamilovala během chvilky. Máte také teď nějaké oblíbence? Těším se na komentáře a na Vás u dalšího článku :)

You May Also Like

2 comments

  1. Ten šampón vypadá zajímavě, já teď používám Antu dandruff od Sayoss, ale mám je už dost poškozené a suché. Stejně tak i pudr vypadá fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Sayoss mám kondicionér na vlasy, který je super :)

      Vymazat