Vuch wallet | Unboxing

Krásný den všem :) Dnes jsem si pro Vás připravila dá se říct unboxing. Ze stránky vuch.cz jsem si objednala peněženku, po které jsem se dívala ne krátkou dobu. Okouzlila mě svou jednoduchostí a hlavně elegancí a barvou. Důvod, proč jsem si ji objednávala byl také ten, že se do ní vleze opravdu hodně karet, což v dnešní době beru jako velké plus. No ale dost řečí a pojďme se podívat na mou novou krásku.
Byl to malý balíček. Po rozbalení jsem objevila krásnou krabičku převázanou modrou mašlí. Už tímto si mě získali a byla jsem zvědavá, co se tam skrývá dál. Jakmile jsem to otevřela, moje srdce zajásalo. Byla zde ukrytá malá kartička, kterou už mám v peněžence a slouží v případě ztráty peněženky. Jednoduše jsem vyplnila základní kontaktní údaje. Samotná peněženka byla zabalená v dárkovém pytlíčku, která jsem si při objednávání dokoupila. Určitě se bude hodit na cestování. Ještě než jsem samotnou peněženku uviděla, prohlédla jsem si vše, co bylo v krabičce. Kromě samotné peněženky a kartičky zde byla faktura a také drobný letáček, který je návodem, jak pečovat o svoji [vušku]. No a pokud se mám vyjádřit k samotné peněžence? 
Je úžasná. I když je velká, což je v dnešní době in, je opravdu elegantní a vleze se do ní toho hodně. Já ji mám už docela zaplněnou. Tím přecházím k minusu této nádhery. Je dost velká a kapsička na mince je dost hluboká, takže je docela obtížné vyndat mince. Pokud tam mám více kartiček, při "dolování" mincí se peněženka rozepne. Na obrázku si všimněte zapínání, které funguje pouhým přicvaknutím z vnitřní strany. Když mám v ní dost kartiček, je dost těžká. Na jednu stranu mi vadí, že je ještě větší, na tu druhou mi konečně přijde, že mám ve všem pořádek.
I přes tyhle minusy se mi peněženka dost líbí. Je opravdu krásná. Líbí se Vám? Objednávali jste někdy něco z této stránky? Určitě mi napište Váš názor! :)









You May Also Like

6 comments

  1. pekná peňaženka :) vyzerá, že sa tam toho veľa zmestí
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasna penezenka;) Ja si ted taky udelala radost penezenkou. Objednala si tuto https://www.kupujem.cz/penezenky/damske-penezenky/stylova-damska-penezenka-ella.html Co na ni rikas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobnou jsem měla a nebyla jsem z ní moc nadšená :(

      Vymazat