It's Sunday !!! #15

Zdravím Vás u trochu pohodového a nedělního článku :) Měla jsem totiž pocit, že bylo na čase přidat nějaký klidnější článek a ne jen samé recenze. Ne že by mě to nebavilo, jen je to trochu nudné, když to píšete skoro pořád. Jak pro mě, tak i pro Vás(teda myslím). Momentálně je konec týdne a já nedělám nic jiného, než že se válím. Ale upřímně? Nevadí mi to. A víte, z čeho jsem opravdu nadšená? Ze sluníčka!
Možná to teď bude znít velmi otřepaně. Od té doby, co začalo znovu svítit sluníčko, pozoruji na sobě, že mi to jen prospívá. Jsem schopná toho více stihnout za den a nejsem tak moc unavená. I když momentálně bych zalehla a spala. Moc se těším na to pravé jaro a také na Velikonoce, které už jsou za rohem.
Pokud čtete tyhle nedělní články delší dobu, určitě víte, že vždy tady shrnu nějaké události, maličkosti či vzpomínky a věci za poslední dobu. Je to prostě rutina, kterou velmi ráda dodržuji a baví mě se s Vámi o to podělit.

Hned na začátek přidám fotku, kterou jsem pořídila včera v podvečer. Hodně mi to připomíná léto, kdy jsou tyhle večery každý den. V tuhle chvilku na létě mám snad nejraději. I když jen jedu na kole, jsem s přítelem nebo jen u grilu s rodinou, vzpomínky to jsou nádherné a dělají léto tím výjimečným.


Mám takový pocit, že u nás se sluníčko objevilo už koncem února a byla jsem z toho docela překvapená. Ale od té doby mám pocit, že teplo opravdu postrádám a čím dál víc těším se na jaro a léto. No a k této fotce přidám zároveň fotku druhou. Je z minulého týdne, kdy počasí opět nevědělo, co dělat a překvapilo sněžením. Cesta domů byla opravdu zajímavá. Hlavně když další ráno bylo opět sluníčko. Také Vás to počasí už štve?



Už jednou jsme si s přítelem dělali tyto těstoviny s parmezánem. Moc nám to zachutnalo, ale pak jsme to dlouhou dobu nejedli. Jednou jsme na tohle dostali opět chuť a víte co? Bylo to vynikající! Není to moc přehnané a pokud k tomu zvolíte dobré víno, máte o úžasnou večeři vystaráno (a ve dvou je to opravdu romantika). Navíc je to recept pro každého. Těstoviny snad zvládne uvařit i člověk jako já, haha. A o strouhání sýru nemluvě.


Každá žena ví, co za datum je 8. března. Mezinárodní den žen jsem nikdy nějak neslavila. Vždy, když mně někdo přál nebo popřípadě něco dal, velice mě to potěšilo. Tento rok jsem však přemýšlela, zda si přítel vzpomene nebo ne (hlavně si nemyslete, že jsem něco čekala, myslela jsem, že zapomene, haha). A on si vzpomněl! Jako pozornost a takový malý dáreček mi koupil meruňkové tělové mléko od značky Manufaktura. Tu značku jsem si hned zamilovala a máme s mamkou ještě dva ovocné sprchové gely této značky. Moc se na ně těším a můžete se těšit na jejich recenzi :) Každopádně tohle mléko voní slaďounce a teď ho používám snad každý den.


Je to asi dva týdny, co jsme měli ve škole první hodinu na devět. Ani si neumíte představit tu velkou radost, když mě ráno probudilo sluníčko a nevstávala jsem do tmy. Od té doby se těším na rána s východem sluníčka. Dokonce jsem se před odchodem na autobus i vyfotila, což opravdu nedělám často :D
V to ráno jsem si také koupila nové pití od Aquily. Na džusy či jiné ovocné šťávy jsem vždycky byla a multivitamin si vybírám opravdu často. Tohle pití má nejen originální lahev, ale také chutná dobře. Další den jsem ochutnala i jablko. To mi sice tolik nechutnalo jako multivitamin, ale špatné to také nebylo :)



Tenhle den si dost dobře pamatuji. V pátek odpoledne po škole jsem čekala na přítele ve městě, než mě vyzvedne a pojedeme spolu domů. No a jelikož jsem měla čas, šla jsem do drogerie koupit si nový balzám (článek tady) a poté si sednout na ovocný čaj spolu s knihou. Jak jsem zjistila, velmi mi to přišlo vhod, jelikož jsem byla ten den docela unavená a takto jsem si trochu odpočinula a urovnala myšlenky.


Zřejmě jsem fotila každý den, jelikož mám v mobilu dost fotek a zrovna tahle je ze soboty. Pokud mám popsat své soboty, budu velmi upřímná. Ráno jsem většinou s přítelem, ale dopoledne zároveň uklízím a pokud stíhám, také se učím. Odpoledne vyloženě "využívám svoji postel" a dívám se na seriály, filmy, píšu články nebo jen tak ležím a přemýšlím. O tom víkend přeci je ne?


Tento týden mě také čekalo několik písemek. A to čtvrtletních. Učitelé chtějí všechno stihnout před Velikonocemi, takže jsme z toho všichni opravdu nadšení. No jedna z písemek bylo účetnictví. Teorii jsem dala za dvě a účtování za jedna, což jsem vůbec nečekala. Jsem na sebe opravdu pyšná, nečekala jsem tak dobrý výsledek :D Je tady ještě někdo, kdo bude maturovat nebo se učí účetnictví?


Tento pátek jsem si udělala radost novým číslem časopisu Elle, který je skoro všem moc dobře známý. Minulé číslo a vlastně mé první se mi hodně zalíbilo, takže jsem tentokrát byla nadšená, že součástí toho byly i slevy do různých obchodů. Snad je využiji a pokoupím si vše potřebné. Tenhle časopis se mi líbí svým obsahem, provedením, jednoduchostí.. Zaujal mě co se týče časopisů zatím snad nejvíce.


Tak takhle vypadaly mé poslední týdny a dny. Nic zajímavého se nestalo, ale už dlouhou dobu jsem chtěla tento článek vydat. Doufám, že se Vám tento článek a i fotky líbily. Je naprosto úžasné, že taková rutina má už patnáctý článek a pořád mě to baví a hlavně doufám, že i Vás. Myslím, že každý blog by měl ukazovat i tu osobní stránku autora. No a tohle je ta má :) Mějte se krásně a přeji Vám jen to dobré v novém týdnu! :) ♥

You May Also Like

4 comments