My spring makeup routine

Zdravím Vás u nového článku :) Jaro je tady a s ním i sluníčko. Chystám pár článků s tématikou jara. Snad mi to vyjde a vy se budete mít na co těšit. No ale dnešní článek jsem se konečně rozhodla nafotit a ukázat Vám, jak vypadá moje rutina. Ta je sice skoro pořád stejná a na jaře se mění jen jedním a to barvičkami rtěnek. Rtěnky miluji a i když jich nemám hodně a nenosím je nějak extra často, dávám si záležet na výběru. Jinak článek o rtěnkách si můžete přečíst tady.


Jelikož moje pokožka je spíše suchá, hlavně v oblasti nosu a občas i čela, začala jsem používat každý večer hydratační krém od Garnier. O něm chystám samostatný článek. Zatím mi docela vyhovuje. Ráno se tedy probudím a pleť je připravena na makeup. Používám tento od Rimmel Lasting Finish v odstínu 103 True Ivory, který možná někteří z Vás znají. Je docela řídký a když si ho rozetřu na pleť, připadám si, jako kdybych měla hodně mastnou pleť. V mém případě je tedy zapotřebí použít pudr. Makeup roztírám normálně prsty. Pleť mi sjednotí a vypadá přirozeně. Na efektu přirozenosti si dávám záležet.



Nejvíce trpím na kruhy pod očima, na které jsem si zvykla používat korektor od Astoru Perfect Stay. Mám ho už skoro prázdným (a taky podle toho vypadá), ale ještě se s ním dá pracovat. Krásně rozjasní okolí očí a pokud ho zapudruji, vydrží dlouho.Vážně jsem si ho oblíbila a zřejmě si koupím další balení.


Přesuneme se na pudr a já na makeup nanáším pudr od Dermacolu. Sice je světlejší, ale na makeup od Rimmelu padne skvěle a nemám mu co vyčíst. Krásně voní, což se mi na něm líbí snad nejvíce. Jediná nevýhoda tohoto pudru je ta, že součástí balení není houbička, což pro mě, jako holce, co chce ušetřit co nejvíce místa a houbička je skoro nutností, je tohle docela minus. Ale já jsem to přežila a používám umytou houbičku z předešlého pudru. Tvářenku používám zřídka, ale poslední dobou jsem si ji oblíbila (je součástí malé paletky a netuším, jaká to je značka). Bronzer ani nevlastním. Zatím pro mě takovou nutností.




Máme zapudrováno, tváře zvýrazněné a můžeme se přesunout k očím. Obočí mám dost tmavé a nemám zapotřebí si ho ještě barvit. Takže pouze chodím ke kosmetičce na vytrhání, protože ten můj přirozený tvar není zrovna výhra. Co se týče líčení do školy, stíny nepoužívám a když už jo, tak opravdu jemné. Volím pouze řasenku a teď jedině tuhle. Maybelline řasenky umí a tahle Lash Sensational je naprosto úžasná! Řasy mi krásně prodlouží, dodá objem a řasy pořád vypadají přirozeně. Navíc ten kartáček je pro mě jako dělaný.



Líčení je skoro hotové a teď to jen doladit. Pokud nemám suché rty, volím rtěnky. Ať už od Maybelline v odstínu 342 Mauve Mania, která je do fialova až růžova a rty jen lehce zvýrazní nebo sáhnu po matné růžové od Astoru v odstínu 023 Vivid Divine či 107 od Kate Rimmel. Každá má něco do sebe a záleží pouze na tom, jakou mám náladu. Jaká se Vám líbí nejvíce? :)

Maybelline 342 Mauve Mania

Rimmel - Kate 107
Astor - Soft Sensational Lipcolor Butter Matte 023 Vivid Divine
Můžete tedy vidět, že moje rutina není nějak úžasná a snažím se především o jednoduchý vzhled. O svou pleť chci pečovat a o víkendu se vůbec nelíčím. Maximálně zakryji nedokonalosti korektorem a dám si řasenku. Celkově ráno upřednostňuji raději využít čas na něco jiného než je právě na makeup. Budu ráda. když mi do komentářů napíšete, jakou máte rutinu Vy a jaké produkty používáte a hlavně jak se Vám článek líbil :) Těším se na Vás u dalšího článku a i na Vaše komentáře ♥

You May Also Like

8 comments

  1. Na ten make-up si brousím zuby! Někde jsem našla vzoreček a jsem naprosto uchvácena ♡ Moc hezký článek a ta rtěnka od Astoru ti nehorázně sluší!:')
    http://livetravelvlog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten makeup ti můžu jen doporučit :) A děkuji moc za hezký komentář! :)

      Vymazat
  2. Máme stejný make up! Jinak...Ta rtěnka je boží! Moc ti sluší! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné líčení i fotky :) rtěnka má krásný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, na fotkách ti to moc sluší. Umíš se moc pěkně nalíčit :)

    March Favourites

    OdpovědětVymazat