Perfect products for perfect makeup?

Krásný jarní den přeji :) Líčení je u mě zrovna v tomto období na každodenním programu. Už jsem si zvykla přivstat dřív a věnovat těch pět, někdy deset minut navíc právě makeupu. Jsem toho názoru, že žena je krásná i bez něj. Ale ovšem my ženy z našeho pohledu to vidíme jinak. Bereme to jako zkrášlení a za sebe říkám, že jsme si my ženy tímto jistější. Zakryjeme nedokonalosti a nemusíme se bát nečekaného pupínku či nějaké skvrnky. Ovšem někdy je líčení otravou, hlavně když na to nemáte náladu. Jednoduše se na to vykašleme a je nám v tu chvilku jedno, jak vypadáme :D No nemám pravdu? 



Dnešním článkem jsem chtěla oživit beauty sekci svého blogu a ukázat Vám své novinky ve svém kosmetickém šuplíčku. V minulém článku jste mohli zaznamenat jednu tvářenku. Neřeknu Vám, co to je za značku, jelikož je to od tety jako dárek, logo na tom vytisknuté není a v drogérii jsem to neviděla. I když je to krásný přirozený jemný odstín, je v paletce velmi nepraktický. Tvářenku nanáším na štětec a u tohoto to šlo velmi obtížně. Proto jsem si od té doby, co mě zaplavilo tvářenkové šílenství, začala říkat, proč si nepořídit jednu samostatnou. Dlouhou dobu jsem se dívala po drogériích a snažila se najít něco přirozeného a ne moc růžového. V jeden den jsem tam šla už s poslední nadějí a nakonec jsem odešla s touhle tvářenkou od Maybelline v odstínu 90 Coral Fever. Je lehce třpytivá, ne přímo růžová ale ani ne hnědá. Velmi mě také zaujalo a docela se mi to líbí, balení této tvářenky. Nevím jak to nazvat, ale zřejmě to nezkazím, když řeknu, že se to jednoduchým tahem odsunuje :D Na tuhle tvářenku jsem vážně zvědavá a nemůžu se dočkat, až ji vyzkouším. 


Víte jak to dopadá, když si jdu koupit nude rtěnku? Koupím si úplně jiný odstín :D Je to asi dva týdny zpátky, co jsem opět chtěla něco vyzkoušet a tentokrát padla (zase) řada na značku Maybelline a to konkrétně na jejich ikonické rtěnky. Doufala jsem, že tam objevím moji vysněnou nude barvičku. Ale bohužel. Měla jsem tehdy docela čas, takže jsem zkoušela hodně barviček a nejvíce mě zaujala v odstínu 342 Mauve Mania. Fialovo růžový odstín je pro mě dosud nevyzkoušený. Dlouho jsem se přemlouvala, ale nakonec jsem se odhodlala a rtěnku koupila. I když je rtěnka krásně zbarvená a její balení je praktické, za tu cenu mě moc neuchvátila. Zrovna jsem ji tehdy kupovala ve slevě za 111 Kč, ale normálně bez slevy stojí kolem 150 Kč. Je lesklejší než jsem dosud zvyklá. A jelikož mám doma především rtěnky s delší výdrží na rtech, tohle mě zklamalo. I tak si myslím, že na denní nošení může být v pohodě.


Já a korektory. O tom bych mohla napsat samostatný článek. Určitě jsem to už psala několikrát, ale když jsme u té příležitosti, kdy jsem si koupila nový, zmíním to tady. Když jsem byla ještě na základní škole (min. 4 roky zpátky), kupovala jsem si tuhé korektory v tyčince od Miss Sporty. Jsou levné a doteď některé mám (skladuji je hlavně kvůli větším nedokonalostem). Jsou super na zakrytí pupínků. Ovšem mé kruhy pod očima to moc nezakrylo a spíš jsem měla kolem nich masku. Vypadalo to strašně a teď se za to stydím, ani nevíte jak. Vystřídala jsem jich hodně a nejlepší byl zřejmě od Rimmelu. Už nevím, jak se jmenoval, ale jako jediný mi hezky splynul s pletí. Když jsem však nastupovala do nynějšího třetího ročníku na střední, koupila jsem si konečně tekutý korektor od Astoru (také jste mohli vidět v předešlém článku). Hodně jsem si ho oblíbila a nejvíce mě uchvátilo to, že krásně rozjasnil okolí očí. No jenže mi začal před nedávnem docházet. A to bylo. První se mi chtělo brečet, že už mi dochází a nechtěla jsem se ho jen tak zbavit. Jasně, můžu si koupit nový, ale to bych nemohla chtít vyzkoušet milion ostatních :D Po několika recenzích jsem se rozhodla koupit si od Catrice tekutý Liquid Camouflage. Určitě ho všichni známe, hlavně ten v kalíšku. Ovšem tekutější korektory mi vyhovují více. No jak na potvoru, v nejbližším Rossmannu buď ani značku Catrice neprodávali, nebo tyto korektory měli vyprodané. Při koupi tvářenky měli konečně odstín 020 Light Beige. Brala jsem ho hned z fleku. Stojí 100 Kč, což je úžasná cena! Určitě se můžete těšit na recenzi, protože já se nemůžu dočkat používání tak dobře recenzovaného produktu.


Dostali jsme se ke konci článku a Vy jste DOUFÁM viděli mé budoucí miláčky (proto jsem tak nazvala tento článek) v oblasti kosmetiky. Nebojte, určitě se o nich ještě zmíním. Toho se vážně bát nemusíte :D Máte zkušenosti s nějakým zmíněným produktem? Budu moc ráda, když mi poradíte nějaké Vaše oblíbence :) Ráda si počtu Vaše zkušenosti a názory :) Teď už je vážně konec článku a já jen doufám, že se Vám dnešní článek líbil :)

You May Also Like

6 comments

  1. Odpovědi
    1. Vážně? Tak to jsem ráda, že mi to někdo nevymluvil :D :)

      Vymazat
  2. Ta tvářenka vypadá úžasně! přesně po takové koukám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se na ní podívat v drogérii. Podle mě je krásně přirozená a hodí se ke každé příležitosti :)

      Vymazat
  3. Já bych si chtěla pořídit ten tekutý korektor od Catrice, ale počkám na tvou recenzi a uvidím :)


    Rimmel Wonder'Full Volume Colourist

    OdpovědětVymazat