Korektory Astor vs. Catrice

Krásnou sobotu všem :) I když počasí není dneska zrovna výhra, rozhodla jsem se tento den, jak sobě tak i Vám, zpříjemnit novým článkem a tím je recenze. Celkově můžete tohle slovo u mě objevit za poslední dobu docela několikrát. Ovšem má to své důvody. Začínám objevovat různé produkty. Ať už jsou dobré nebo špatné, chci se s Vámi o to podělit a přečíst si také Vaše dojmy z produktů, které jste vyzkoušeli.
Dnes jsem se rozhodla zaměřit se jen na jednu kategorii kosmetiky. Zřejmě podle názvu tušíte, o co se jedná. Korektory. Více si můžete přečíst v tomto článku, kde jsem se u nového korektoru trochu rozepsala. Teď to doplním jen pár větami. Miluji tekuté korektory. Na moji normální a někdy suchou pleť mi dokonale sedí a hlavním důvodem, proč je používám, je jednoznačně to, že mám dost výrazné kruhy pod očima. Pokud se mám však vyjádřit k tuhým korektorům, jsou lepší na pupínky, které mám zrovna já jen ojediněle a pomocí tuhého korektoru se jich zbavím jedna dvě (údajně by to mělo vysušit a samozřejmě zakrýt). V dnešním postu bych Vám ráda ukázala korektory, které jako tekuté vlastním pouze dva . Možná směšné pro někoho, ale pro mě po několika přečtených recenzích před koupí zaručený úspěch a spokojenost.


Začnu korektorem,který jsem si pořídila jako první. Jedná se o Astor Perfect Stay 24h Concealer. Abych nezapomněla, zrovna napíšu cenu. Ta by se měla pohybovat (podle toho, co jsem viděla) do 140-150,-. Není to vysoká částka, to určitě ne. Balení je jako všechny ostatní tekuté korektory. Určitě to nezkazím tím, že takhle se prodávají lesky na rty. Aplikátor je také jako u lesků na rty a na oblast pod očima mi to velmi sedí a nemám k tomu co vytknout.
Tenhle korektor jsem kupovala z 30% kvůli dobrým recenzím. Hlavním bodem všech recenzí bylo to, že krásně projasní. S tím musím souhlasit. I když mám makeup o trochu tmavší, vůbec nevadil světlejší odstín tohoto produktu a pomocí pudru se to potom pěkně sjednotilo. Ovšem po celém dni ve škole už tak krásně nedržel a všimla jsem si, že vážně jen projasnil a moc nekryl. Nemám problémovou pleť, takže o akné či pupínky ani tak nešlo. I tak si myslím, že na kruhy pod očima je super, ale je dobré si to pořád kontrolovat, hlavně pokud máte výraznější oblast kolem očí. Na fotce níže můžete vidět, že ho vážně dost používám (nebo spíš používala).
Když jsem ještě neměla bázi pod oční stíny, používala jsem tenhle korektor místo ní. Myslela jsem si, že to ve výdrži pomůže, ale po tom, co jsem objevila bázi pod oční stíny od Avonu jsem si uvědomila, že korektor tuhle práci asi moc nezvládne. Alespoň ne tak dobře, jako samotná báze.


Při (téměř) dopotřebování předešlého korektoru jsem si koupila velmi chválený korektor od Catrice Liquid Camouflage. Stojí kolem 100,-, což je úžasná cena. Mělo by se jednat o vysoce krycí korektor a já nemůžu na to nic namítnout. Mám odstín 020 Light Beige, což je o trochu tmavší odstín než ten od Astoru, ale myslím, že v létě mi bude sedět dobře. Aplikátor je opět ve tvaru aplikátoru na lesk na rty.
Co mě na tomto korektoru nejvíce překvapilo je to, že stačí malé množství na to, abych zakryla kruhy pod očima a sjednotila tohle okolí s makeupem. Vážně, tohle se mi u předešlého korektoru stalo snad jen na začátku. Ovšem Catrice korektor nezklamal a už chápu, proč je tak dokonalý. Vážně krásně kryje a vlastně ani nevím, co Vám mám o něm psát :D Jedním slovem je dokonalý a podle mě zakryje i větší nedokonalosti. I po celém dni krásně drží a samozřejmě se počítá s tím, že si ho zapudrujete. Ze stejné řady od značky Catrice je také korektor v kalíšku, ale ten je hutnější a mně by zřejmě neseděl tolik jako ten tekutý. Navíc si myslím, že bych ho zřejmě ani tolik nevyužila.


Menší shrnutí:
Astor
+cena
+rozjasní pod očima
+balení
-po celém dni už není takový, jak na začátku

Catrice
+cena
+balení
+krytí
+výdrž


Já teď jen doufám, že tahle recenze některým z Vás pomůže ve výběru korektorů. Sama jsem s nimi spokojená a v závěru proti nim vlastně vůbec nic nemám a jsem s nimi spokojená. Budu moc ráda, když  mi napíšete dolů do komentářů, jestli máte zkušenosti s nějakým z již zmíněných korektorů a také bych ocenila, kdybyste mi poradili, jaký korektor rádi používáte. Korektory používám hodně, takže mi rychle docházejí a pak je tedy čas koupit nový :) Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a těším se na Vaše komentáře. Krásný víkend přeji! ♥

You May Also Like

16 comments

  1. Ten od Catrice mám v kalíšku ale ráda bych ho právě měla i v té tekuté formě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Souhlasím s tebou, že korektor od Astoru není večer už takový jako byl ráno, ale stejně ho ráda používám :) Jinak ten tekutý od Catrice si prostě musím zajít koupit :D

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) i já ten od Astoru pořád mám v šuplíku a občas po něm sáhnu :D

      Vymazat
  3. Tak zrovna teď mám taky tyhle dva korektory - prvně jsem si taky pořídila Astor, odstín je dokonalý, ale třeba kruhy pod očima mi nezakryl skoro vůbec. Za to korektor od Catrice je super, až tohle balení dopoužívám, uričtě si plánuju kopit další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tedy asi individuální :/ mně s těmi kruhy pod očima docela pomohl a zakryl.

      Vymazat
  4. Teď jsem četla víc recenzí na tyhle 2 korektory. Já sama mám korektor od RL, ale asi přejdu na Catrice, protože podle recenzí je úžasný! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všude si ho chválí :) Proto jsem si ho také koupila. a který konkrétně máš od RL? :o

      Vymazat
  5. Na oba som čítala samú chválu a tak som sa nevedela rozhodnúť, ktorý si zadovážiť. Tvoj článok mi prišiel preto vhod. Skvelá recenzia :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc moc ráda, že se ti recenze líbí :):3

      Vymazat
  6. Já jsem si hodně oblíbila tekutý Catrice korektor a jiný nechci :) jen je teda těžší ho sehnat, většinou je vyprodaný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :D vždy tam nebyl a když už byl, byl pouze tento odstín a ten druhý byl vyprodaný :/ :D

      Vymazat
  7. Já tedy co se korektorů týká věřím catrice...jednou jsem měla něco podobného jako jsou tyhle dva a vytekly mi do kabelky takže nikdy víc :).

    OdpovědětVymazat
  8. ja s týmito korektormi nemám skúsenosť...používala som dlho Catrice ten tuhý oválny, a teraz mám nový od Affinitone, a ten si neviem vynachváliť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Affinitone neznám :/ Ale zkusím se po něm popodívat :)

      Vymazat