Top of April

Zdravím vás u nového článku :) Ani nevíte, jak mi psaní na blog chybělo, ale na druhou stranu jsem ráda. Své myšlenky ohledně psaní jsem urovnala a tak trochu si oddechla od toho, co pro mě v danou chvíli není důležité. Teď samozřejmě nechci, abyste si mysleli, že mě blog nebaví. Jen jsem neměla náladu psát články jen proto, abyste měli co číst. Chci to psát s chutí a láskou :)
Dnešní článek jsem se tedy rozhodla pojat tak, abych vám ukázala, co poslední dobou dělá mé dny krásnější. Řekněme si na rovinu, že něco může být směšné, ale o těch malých radostech to přeci je ne? 

Začnu věcí, do které jsem poslední měsíc opravdu blázen. Nikdy se mi nestalo, abych si za pouhé tři týdny koupila pět laků na nehty. Většinou jsem měla své favority a ty jsem střídala. Jelikož chystám samostatný článek o těchto miláčcích, jen vám napíšu, že jsem si je zamilovala a pořád mám chuť je zkoušet a lakovat si je na nehty. Posuďte sami. Líbí se vám ty barvičky? Podle mě teď na jaro naprostá výhra!


Teď na jaře se snažím makeup omezit a opět se stal mým pomocníkem korektor, tentokrát od Catrice. Více o něm tady. Avšak nechci být ,doslova řečeno, jeden odstín. V jiném článku jste mohli vidět tvářenku od Maybelline v odstínu 90 Coral Fever. Hodně jsem si ji oblíbila a bude to zřejmě tím, že není příliš výrazná a je s nádechem třpytek, takže z části hraje roli rozjasňovače. Cenově je také super, takže pokud hledáte lehkou tvářenku, můžu jen doporučit. 


I když to venku moc nevypadá, za okamžik začne sezóna, kdy pojedeme autobusem, vlakem nebo i autem a budeme zpocení až víme kde. Pro mě je jaro a léto nádherné období, ale co nesnesu je horko a pot. Je opravdu nepříjemné, když jedete s již zmíněným autobusem a cítíte se "špinaví". Já na pomoc používám antibakteriální gel od Balea, který stojí kolem 30,- a za nic bych ho nevyměnila. Určitě alespoň většina z vás nějaký gel používáte. Tento mám v horkých (i nehorkých) dnech neustále u sebe a po použití mám ruce více svěží.


Také Vás štvou plastové láhve? Nikdy jsem je nenáviděla tak, jako poslední dobou. Žádná mi nepřišla dost dobrá a tak jsme si s přítelem řekli, proč si nekoupit nějakou láhev, která vydrží dlouho a bude pro nás praktická. Dlouho jsem nám hledala něco takového. Nakonec jsme se rozhodli pro Bobble láhev, kterou možná někteří znáte. Vypadá hezky a součástí je filtr, díky kterému budete pít čistou vodu a ne tu s chlorem. I když se filtr musí po nějaké době měnit, nevadí nám to. Do školy a na cesty je skvělá a momentálně si nemůžu den bez Bobble představit. My jsme si ji objednali tady.


Těchto oblíbenců tady dnes mám méně než obvykle. Tohle jsou opravdu oblíbenci a nechci vám sem strkat a ukazovat něco, co bych neměla za ten měsíc ráda. Také jste si mohli všimnout (opět) nového vzhledu blogu. Na jednu stranu jsem s ním spokojená, ovšem na tu druhou bych pořád něco měnila. Upřímně mi napište, jak se vám líbí. Ráda si také přečtu komentáře o vašich oblíbencích za poslední dobu :)

You May Also Like

10 comments

  1. Laky od RL jsem milovala! Akorát teď už si nechávám dělat gelové nehty (je to pro mě lepší, protože si zajdu na nehty a pak mám měsíc klid), takže laky nepoužívám. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasné :) a nevadí ti ty gelové nehty v práci a tak? :)

      Vymazat
  2. Jéé, ten fialkový lak Rimmel je dokonalý♥

    April Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si nakoupila v dubnu asi 5 laků na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jeden lak od GS Enamel a je to úplne mega super lak! Tvárenka od Maybeline tiež vyzerá skvelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten lak je fakt super :) A tvářenka jakby smet

      Vymazat
  5. Mne sa veľmi zapáčila tá fľaša! :) Tiež by som ju rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat