Clever Minds

Zdravím Vás u nového článku :) Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o radost z dárku, který jsem dostala od přítele ke svátku. On sám ví, jaký jsem blázen do diářů, sešitků a dalších podobných věciček. Před časem jsme na Forbesu četli článek o "nediářech" značky Clever Minds, které jsou zajímavé tím, že tam nemáte datum, tudíž to není tak stresové. Zaujali nás, ale nečekala jsem, že ho vážně budu mít.
Celý koncept tohoto nediáře se mi velmi líbí. Jde hlavně o efektivnost, tvořivost a radost ze života. Měli bychom díky němu získat čas, přehled, jistotu, klid a pohodu. Kromě důležitých věcí zde můžete napsat to, co se vám za poslední týden podařilo. Myslím si, že pro mě je hlavně motivační a pozitivní. Hlavně si myslím, že díky tomuto budu více tvůrčí a budu si vážit svého času. 
Přítel koupil nediař i sobě a včera jsme z toho byli vážně nadšení. Hned první strana je motivující a to na tomhle sešitku nejvíc oceňuji. Jediná nevýhoda je ta, že je pouze na půl roku, ale když tak o tom přemýšlím, vůbec mi to nevadí. 
Zaujal vás? Ocenili byste takový diář? Najdete ho na stránkách Clever Minds. Můžete si vybrat také různé poznámkové bloky, které jsou velmi jednoduché a skladné.
Líbí se vám tento "nediář"? :) 


You May Also Like

4 comments

  1. Jsem taky diářová a tento vypadá opravdu pěkně! :) Kouknu i na další na zmiňované stránce. Děkuji za tip! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat