Healthy food diary

Vítám Vás u nového článku :) Dlouho článek nebyl, ale mělo to své důvody(jsem strašná já vím, vždy si něco najdu). Od pondělí jsem na praxi ve firmě, kde pracuje taťka. Vstávám akorát, takže vyspaná jsem většinou do růžova. Teď se dostaneme k pointě tohoto článku. Už v milionech článcích jsem psala, jak začínám cvičit a podobně. Nikdy mi to nevydrželo dlouho. Vždy jsem to nějak skončila. A víte co je nejhorší? Nevadilo mi to!
Teď jsem začala od jiného konce. Jídlo. Ano, s tím jsem měla začít už dříve, jenže ono je to někdy holt těžké. Teď mi však přijde, že mám ráno více času udělat dobrou a pořádnou snídani a pokud nepočítám oběd na praxi, kde si z dobrých jídel moc vybírat nemůžu, začínám opravdu jíst zdravě. 
Ve středu jsem byla s přítelem ve městě a nějak jsme se dostali do zdravé výživy. Nevím proč, ale cítila jsem se tam příjemně a ten pocit, když jsem si koupila ty zdravé a většinou i vynikající věci, je úžasný. 
Myslím, že většina ví nebo si alespoň všimla, že potraviny ze zdravé výživy jsou o něco dražší. Upřímně? Štve mě to. Ale na druhou stranu to chápu. Jsou to přírodní suroviny, málokdy s něčím nezdravým. Občas si člověk musí uvědomit, co je pro něj v této oblasti nejlepší. Prvně jsem si myslela, že mi mamka bude nadávat, kolik jsem to zase utratila peněz za jídlo. Mile mě překvapila, když se mnou souhlasila a dokonce něco jí se mnou. 
Tahle "očista" ? :D u mě trvá zatím čtyři dny a nemůžu slíbit, že to budu nějak dodržovat. Zřejmě jsem šla špatnou cestu k chudnutí a snad jsem teď našla to správné ořechové :) Níže vám ukážu pár mých tipů na zdravé jídlo. Je to jen začátek, nic moc. Pořádné jídla jsou teprve na seznamu. Snad vás budu o průběhu informovat. Teď pojďme na to! :)

Začnu něčím, co naprosto miluji a snad se mi to nikdy neznechutí. Tohle je kombinace bílého řeckého jogurtu (ten si asi budu kupovat častěji), jablíček, brusinek, datlového sirupu (můžu jen doporučit) a ovesných vloček. Je to vážně dobré. Vždy mi chutnala kombinace bílého jogurtu a ovoce.



U nás v Jednotě jsem viděla za pár korun tuhle ovesnou kaši na jednu porci. Mamka ji velmi chválila, ale mě až tak moc nenadchla. Asi na to moc nejsem (jak zjistíte níže). Musela jsem si tam dát sušené brusinky, abych alespoň půlku snědla. Bylo toho na mě moc, ale chuťově se to docela dalo.


Dnes na snídani jsem nezklamala a opět si dala (tentokrát) obyčejný bílý jogurt spolu s jablky, banány, brusinkami, ovesnými vločkami a chia semínky. Ještě jsem přidala datlový sirup a bylo. Docela mě to zasytilo, což mě opět překvapilo. A navíc, jak jinak, mi to moooc chutnalo.



Ve zdravé výživě jsem si koupila také raw tyčinku. Nikdy předtím jsem to neměla a proto jsem zvolila příchuť kokos a kakao. Řekla jsem si, že na tom nejde nic pokazit. Dala jsem si ji jako dezert po obědě a zachutnalo mi to. Chutná to jako Bounty tyčinka :D. Je to úžasné. Nejlepší je, že obsahuje velké množství datlí, kakaa a kokosu. Vážně to chutná dobře a v nejbližší době zkusím i další druhy. Cena jedné tyčinky je 25,- ve zdravé výživě.


Odpoledne mám vždy na něco chuť a tentokrát jsem si řekla, že zkusím chia semínka, které jsem si také koupila ve zdravé výživě. Tyhle semínka můžete dát snad do všeho. Já jsem to zkusila s tímto vanilkovým nápojem (Kunín). Až na malé zrníčka, která vám zalézají do zubů, ani nepoznáte, že v tom nápoji něco máte. Jsou zdrojem hned několika živin a navíc by měli zasytit. Zatím s tím moc zkušeností nemám, ale pokud pocítím nějaké změny, hned vám dám vědět.


Před chvílí jsem dojedla ovesnou kaši, kterou jsem koupila opět ve zdravé výživě, v sáčku. Asi jsem si naivně myslela, že mi to bude chutnat. Ano, s ovocem se to dá, ale při posledních soustech jsem se vážně nutila. Nechutnalo mi to a zřejmě nevím, jak na to. Tyhle kaše moc nemusím. Můžete mi prosím napsat do komentářů, jak vy si děláte ovesnou kaši? Nebo popřípadě čím se to snažíte nahradit? Budu moc vděčná za vaši radu. 


Obvykle máme doma musli, ale tentokrát ne. Jídávám to většinou s jogurtem, klidně i s ovocným. Pokud máte tipy na jiná jednoduchá a zdravá jídla, určitě mi to napište do komentářů. Ráda si přečtu, co všechno jíte. Děkuji moc!!! :) Snad se vám dnešní článek alespoň trochu líbil. Jaký máte vy jídelníček? :)

You May Also Like

6 comments

  1. Já si často dávám obyč. zeleninovej salát a do něj buď sýr (balkánskej, cottage), tuňáka nebo kuřecí maso :-)
    A co se mýho jídelníčku týče, snažila jsem se nějak jíst zdravěji, ale vycházelo mi to spíš když jsem chodila do školy a co mám praxe tak to flákám.. A tím pádem to hodlám obnovit, ať se ze sebe mám lepší pocit :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saláty se snažím také dělat :) A teď když jsem na praxi mi to jde daleko lépe než když jsem ve škole :/

      Vymazat
  2. Ja si robim casto smoothies a salatiky:) je to rychle a chutne :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. tú kašu poznám orbíme si aj my:) samozrejme teraz v takomto období sa spraví smoothie a pecká leto sa môže začať ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat