JSME KRÁSNÉ

Zdravím všechny u nového článku :) Konečně mi skončila škola a začíná praxe (a potom opět nastane škola). Místo tradičního nedělního článku (tady) jsem se rozhodla napsat článek související tak trochu s Dnem matek, ale také se všemi ženami.

Zdroj: Pinterest

Možná jste zaznamenali, že značka Dove vytvořila dá se říct kampaň. Pokud jsem to dobře pochopila, chce poukázat na to, že každá jsme krásná a tohle spojila se svátkem Den matek, kdy děkujeme našim maminkám za to, že tu můžeme být díky nim a za to, co pro nás všechno dělají. Na základě tohoto mě napadlo napsat článek a trochu to rozvézt podle svých myšlenek. Aby tady také nedošlo k omylu, žádným způsobem se značkou Dove nespolupracuji a tohle je pouhá má reakce na tuhle úžasnou kampaň. 
Dle mého názoru ne každá žena je se sebou spokojená a tudíž si myslí, že není krásná. Je to dost velký problém. Neuvědomuje si a nevidí na sobě to krásné, co jí dělá tak originální. Každý má něco neobyčejného. Může to být jiné chování, jiná a jedinečná povaha, nebo také něco, co se týče fyzické stránky člověka. 
Když se blíže podíváme na tu fyzickou stránku, znám hodně lidí s touto originalitou. Začnu sebou, i když to vyzní dost narcisticky. Mám krásné modré oči a k tomu hnědé jemné vlasy, na které nedám dopustit. Moje mamka má hodně podobné oči a úsměv mám z části také po ní. Kamarádka má výrazné obočí, což ji dělá krásné rysy na obličeji. Sestřenice má na obličeji znaménko a díky tomu je její obličej jedinečný. Vidíte, že každý má něco a i když si můžete myslet, že to není hezké, právě TO vás dělá krásnými. 
Myslím, že pokud nejste spokojení se svým tělem, je dobré pro to něco dělat a zároveň najít opět to krásné.  Jít do fitka brát jako výzvu a možnost, a ne jako povinnost a naprostou nudu. I když to není lehké najít, ta výzva a touha něco pro sebe dělat vždycky na vás jednou dojde. 
Také se potkávám s ženami a celkově s lidmi, kteří jsou opravdu velkými pesimisty. I já jsem z části jeden z nich. Změnil mě přítel, který je naopak velký optimista. A tak jsem se naučila některé věci vnímat jinak. Pokud se něčeho bojím, snažím se to brát jako výzvu a adrenalin něčeho nového. Ze špatných věcí se snažím vytěžit to dobré a pozitivní. 
Možná si myslíte, že tohle s krásou nemá nic společného. Avšak.. Představte si, že jdete po ulici. Které ženy si všimnete dříve? Té, která se usmívá od ucha k uchu, nebo která se mračí? Úsměv dělá hodně a nezapomeňte ho používat :)
Tahle kampaň má opravdu něco do sebe a podle mě je to úžasný nápad. Prosím vás všechny, nikdy o sobě neříkejte, že nejste krásné. VŠECHNY jsme krásné i bez ohledu na to, jak vypadáme. Běžte před zrcadlo a řekněte si všechny krásné a pozitivní věci, které na sobě vidíte. Usmíváte se? O to tady šlo! :)

Podpořte a přidejte se na jsmekrasne.cz a ukažte všem, že nás krásných je tady hodně! :) Co si myslíte vy o této kampani značky Dove?

You May Also Like

12 comments

  1. Nádherný článek, který mi mluví z duše. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně napsaný článek. Myslím, že je moc důležité, aby měl každý rád sám sebe, protože když člověk nemiluje sám sebe, nemůže milovat druhé.

    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek, se vším souhlasím. Je důležité, aby měl každý na sobě něco rád. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Plně s tebou souhlasím, upřímně jsem se sebou spokojená. Ať si říká kdo chce, co chce.
    Nádherný, originální článek. Jen tak dál.
    S láskou Mí.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný článek, úplně zvedá náladu :)
    Michaela
    K&M Style

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj krásny nádherne napísaný článok, dal mi toho veľa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě tento komentář potěšil a jsem ráda, že se ti článek líbí :)

      Vymazat