May, time of love

Krásný začátek týdne přeji a to i přesto, že není zrovna hezky. Momentálně popíjím kávu, kterou jsem si docela hodně v poslední době oblíbila. Zřejmě je to kvůli tomu, že doufám, že mi dodá ještě více energie. I když si ráno vždy myslím, jak jsem se úžasně vyspala, odpoledne v autobuse usnu a jsem ko po zbytek dne. 
No ale proč vůbec píšu tenhle článek? Všichni víme, že včera bylo 1. května, tudíž lásky čas a nevyhnuli jsme se desítkám fotek na Instagramu se svojí láskou nebo krásnou rozkvetlou třešní. S novým měsícem přichází nové cíle a nové, můžeme to tak nazvat, předsevzetí. Mě toho čeká více než dost. Tento týden brácha letí do Portugalska, zároveň mám autoškolu, čeká mě praxe, mám svátek a je toho daleko víc. Plánů je hodně, ale čím víc jsem starší, tím je toho více a na to si musím prostě zvyknout. Mým největším cílem je momentálně nekašlat na věci, které pořád odkládám. Jsem někdy strašný prokrastinátor a to je na tom to nejhorší. Občas to je vážně umění se k něčemu donutit. 
Tímto článkem vás chci namotivovat do tohoto měsíce (i když to tak moc zatím nevypadá). A vlastně každý den je novým začátkem, kdy máme možnost něco nového zkusit. Já jsem začala už v dubnu a to trochu jinou cestou. Ne že bych byla nějaké prasátko, ale začínám o sebe více pečovat. Možná to bude na samostatný článek, ale vážně to udělá hodně. Je dobré věnovat své kráse alespoň pár minut a věřte mi, uvidíte to na sobě. I když to tak ze začátku hned neuvidíte.
Dále bych vám chtěla doporučit něco, co jsem si poslední dobou vážně oblíbila. Jak jsem již psala, káva je u mě teď víc než kdy jindy a proto volím i kvalitní. Ráno před školou si (tedy ne vždy, pouze pokud mám na to chuť) dopřeji dobré cappucino z kavárny v Uherském Hradišti jménem Titique, která nabízí také různé dorty a bagety atd. Nikdy neodejdu s prázdnou a dokonce i přítel si to tam oblíbil (za což jsem obzvlášť ráda).
Tuhle dobu jsem si chtěla také pořídit něco nového a povedlo se. Ve slevách jsem si pořídila trička a úžasné rifle, které mi sedí perfektně. Chcete v dalších článcích vidět i outfity? Zajímalo by mě, zda by vás to bavilo :)
No a jelikož mám ráda pořádek, chtěla jsem změnit něco v mém pokoji a nakonec se to i povedlo. Vytřídila jsem si staré nepotřebné věci, uklidila si poličky a stůl a hned se mi lépe pracuje. Tento týden bych se ještě chtěla vrhnout na šatní skříň, ale kdo ví proč se mi do toho nikdy nechce, haha.
Tento článek byl zcela nečekaný, což si někdo mohl všimnout. A i když krátký, pár motivačních slov nikdy neuškodí. Teď bych vám chtěla popřát krásné chvilky v novém měsíci, úspěchy a nové inspirace, protože bez nich by to nešlo :) 


Instagram: jana_nuzikova

 A jak chcete prožít květen vy? :)

You May Also Like

6 comments

  1. Tyhle články od tebe miluju :) Taky jsem se poslední dobou snažila o sebe víc pečovat a neodkládat věci. I když to druhý mi moc nejde :D. Outfity bych moc ráda viděla, určitě je nafoť. Jo a moc se mi líbí nový design blogu! Je takový měkčí a jemnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za hezký komentář :) Jsem moc ráda, že se ti líbí ♥

      Vymazat
  2. Kvalitní kávě jsem taky přišla na chuť, někdy když mám čas, tak v Ostravě chodím do jednoho farmářského obchodu na cappucino.


    Weleda | Rodinný set tradičních výrobků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel studuje v Ostravě, takže když tam budu s ním, mrknete se na to :) Díky za tip ;)

      Vymazat
  3. Ani nevieš ako veľmi rada čítam takéto články! :3 Krásne fotky inak ♥

    OdpovědětVymazat