New in

Krásnou slunečnou neděli :)
Zase jiný vzhled blogu. Jsem strašná, já vím. Avšak design je jednou z nejdůležitějších věcí, která patří k blogování a také díky tomu je váš blog efektivnější. Líbí se vám? 
V dnešním článku bych vám ráda ukázala pár drobností a předem se omlouvám, že většina z nich bude od značky Avon. Je to hlavně kvůli tomu, že mamka nosí domů katalogy a skoro vždy mě tam něco nadchne, zaujme a tak si to pořídím a to většinou za super cenu.

Začnu tím, co není od Avonu a to je lak na nehty od Sally Hensen. Tyhle laky si myslím, že většina z nás zná. Já jsem si nějaký chtěla koupit už před delší dobou, ale přeci jen tolik peněz za jeden lak se mi vyhazovat nechtělo. Když jsem si šla kupovat květnovou Elle, součástí byl i tento lak od již zmíněné Sally Hensen. Co jsem tak pochopila, nepotřebuji na to lampu jako u ostatních (ale to si nejsem jistá). Je to barvička v odstínu 230 Nude Now a na nehtech vypadá celkem dobře, avšak že by mě to nějak uchvátilo, to říct nemůžu. U mě jsou ideální tři vrstvy a schlo to docela dlouho oproti tomu, na co jsem zvyklá. Zda se dokopu ke koupi nějakého dalšího laku od této značky, to bych zatím neřekla. 


Zřejmě trochu jiná věc než obvykle, ale myslím si, že tyhle věci používá každá z nás. Před pár měsíci jsem na ochranu před pocením používala anti-perspirant ve spreji, ale když jsem se o tom bavila s kamarádkou, ta mi řekla, že mnohem lepší je ten kuličkový. Nějak mě to zaujalo a v Tetě jsem koupila ve slevě za 50,- tento od Nivea invisible for black&white. Není moc parfémovaný a je spíše příjemný. Na pokožku mi také vyhovuje. Co se týče toho účinku na pocení, člověk se potit bude vždycky. U tohoto produktu se mi líbí to, že i když se potím, necítím to tolik jako bez jeho použití. Takže za mě zatím palec nahoru.


No a teď se už přesuneme ke značce Avon, kterou určitě všichni známe. Já si objednávám od této značky docela hodně věcí a zatím jsem spokojená. Posledně jsem si objednala rozjasňující denní krém SPF 20. Možná jste si všimli, že před tím jsem měla od Garnier, ale postupem času jsem si všimla, že zase taková výhra to není a moc mi pleť nehydratoval. Tento mi sedl zatím snad nejvíce už jen kvůli tomu, že i po hodině nanesení mám pleť pořád krásně hydratovanou a nevysušuje. Najdete ho tady.
K dennímu krému jsem si vzala micelární vodu, která při koupi krému stála pouhých 29,-. No samozřejmě, že jsem si ji hned objednala. Zatím mám známou micelárku od Garnier, která mi už dochází a jsem docela zvědavá, zda s Avonem budu stejně spokojená. Pro více informací tady



Laky na nehty jsem si poslední dobou zamilovala, avšak musíme se o nehty také starat. Na okolí nehtů jsem si pořídila zdokonalený komplex na nehtovou kůžičku - tady. Ten má kůžičku zjemňovat, zlepšovat, ošetřovat a odstraňovat tu suchou a drsnou. Zatím jsem to moc nezkoušela a jsem na to docela zvědavá.
Další je nehtový peeling, který po natření zanechá na nehtech krásný lesk. Zkoušela jsem ho pouze jednou a nejvíc se mi líbil právě ten lesk. Jelikož i nehty chtějí nechat vždy pár dní odpočinout od laků, tohle mi přijde jako dobra volba pro nehty bez barviček. Bohužel jsem ho nenašla na stránkách Avonu. Zřejmě stál do 100,-



Já jsem na všechny nevyzkoušené produkty hodně zvědavá. Nejvíce na micelárku a denní krém. Zaujal vás některý z produktů? A ocenili byste další new in? Určitě mi dejte vědět dolů do komentářů. Už vám chci jen popřát krásný zbytek víkendu a hlavně hodně úspěchů v novém týdnu! Těším se na Vás u dalšího článku :)

You May Also Like

6 comments

  1. Vzhled blogu se mi líbí! A další new in bych určitě ocenila, moc ráda tyto články čtu :) Jinak z Avonu jsem už dloooouho nic neobjednávala, ale zaujal mě ten peeling na nehty :)

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář :) Pokusím se tedy new in psát častěji :)

      Vymazat
  2. Vzhled blogu je vážně krásný a velmi mě zaujali ty krémy od Avonu, asi se po nich taky podívám. :)
    http://irresistiblesteffani.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě na ně mrkni, dobré je, že mají velký výběr těch krémů.

      Vymazat
  3. Micelárna voda z Avonu ma naozaj zaujala, rada by som ju vyskúšala :) Krásne napísaný článok! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Podle mě se ta micelárka dá sehnat v jejich úžasných slevách, kdy to k nějakému produktu dostaneš skoro zadarmo :D

      Vymazat