KRASNAKAZDYDEN.CZ | Hydratační sérum na suchou a citlivou pleť

Krásný den všem :) Po opět nějakém tom čase přicházím s recenzí. Málokdy mám náladu na psaní recenze jen na jeden produkt. U tohoto se však trochu rozepíšu, jelikož je o čem psát. Prvně jsem chtěla udělat jeden článek s oběma produkty, ale nakonec jsem usoudila, že dnes napíšu jen o jednom.
Před pár týdny jsem navázala takovou menší spolupráci se stránkou krasnakazdyden.cz. Na úvod zmíním to, že paní z této stránky se mnou velmi mile komunikovala a také byla velmi ochotná, čehož si moc vážím. Právě z tohoto eshopu jsem si vybrala Hydratační sérum na suchou a citlivou pleť a Tuhý šampon kopřivový - cukrová pivoňka (na tuhle recenzi se můžete těšit příště). Asi si umíte představit, jak jsem byla nedočkavá, až oba produkty vyzkouším.


Balíček došel v krásně nazdobené krabičce, která voněla levandulí, ale také mnohým dalším. Zřejmě, jak jsem později zjistila, tuhým kopřivovým šamponem. Tady jsem se už vážně rozplývala nad tou krásou, co mi došla.



Začnu právě hydratačním sérem, na které jsem se opravdu těšila. V tu dobu, kdy jsem si ho vybírala, byla moje pleť po sychravém jaře docela suchá, a tak jsem neváhala ani chvilku a vybrala si pro suchou a citlivou pleť. Navíc jsem se už tehdy tolik nelíčila, takže jsem chtěla dodat své pleti stoprocentní péči. 
Jedná se o přírodní sérum na tvář od slovenské značky Mylo. Objem tohoto balení je 50 ml a označila bych ho jako velmi hezké a svým způsobem také roztomilé. Pumpička je velmi praktická a moc mi vyhovuje. Nakapu do dlaně tolik, kolik potřebuji. V tomto séru jde především o přírodní složky a oleje. Voní nádherně. A z čeho se tedy skládá?

Skládá se ze směsi snadno vstřebatelných olejů. které poskytují pleti hydrataci, ochranu před UV zářením a vitaminy A, B, C, a E.
Korunní složkou je skvalen získávaný z oliv. Je to jemný olej, který se vstřebává hluboko do pokožky, podporuje tvorbu nových buněk, pomáhá léčit suchou a popraskanou kůži, redukuje vrásky, udržuje vlhkost.



Jak jsem se také dočetla na eshopu, skvalan si pokožka přirozeně tvoří přibližně do třiceti let. Jeho úkolem je hydratovat a chránit. Olivový skvalan je strukturou velmi podobný lidským lipidům a proto je velmi dobře tolerován všemi typy pleti. Navíc esenciální olej z Růže damašské redukuje zarudnutí pokožky a záněty. A esenciální olej z Růžového dřeva má květinově dřevitou vůni, regeneruje a zklidňuje pokožku a je velmi povznášející. 
Toto sérum lze používat jak často chceme, můžeme jím zcela nahradit denní a noční krém nebo používat pouze na noc.


A můj názor? Jak jsem již zmiňovala, moje pokožka začala být suchá a to především okolí nosu. Ten trpěl i kvůli tomu, že na následky alergie jsem pořád měla rýmu a při neustálém smrkání to odskákala pokožka kolem nosu. Přiznám se, že při prvním použití jsem si nebyla jistá zda mě nějak uchvátí a nadchne. Na dlaně jsem si ho dala moc a v noci jsem spala hlavou na ručníku, jelikož jsem si nechtěla všechen olej rozetřený na obličeji setřít. Nakonec jsem to tu noc vydržela a další dny jsem si už dávala větší pozor. Používám ho především na noc a málokdy si ho dám jen tak odpoledne. Tento olej jsem používala asi týden, když jsem začala pozorovat, že nos je méně suchý a celkově mám pleť více hydratovanou. Ale zřejmě tomu také napomohlo to, že jsem začala více používat i denní krém. Tahle kombinace mi zatím moc vyhovuje.
A kdy jsem zjistila, že tohle je pro mě super věc a také záchrana? Již podruhé jsem si koupila odličovací ubrousky od Balea, tentokrát jiný druh. Při večerním pátečním příchodu domů jsem se jimi chtěla odlíčit. Nevím, čím to bylo, ale jakmile jsem začala odličovat oči, oblast pod očima začala neskutečně pálit a dokonce mi i slzy ukáply. Bylo to strašné. Rychle jsem se odlíčila a na pleť rozetřela toto sérum. Během pár sekund mi pleť uklidnilo a po hodině nebylo po bolestivém pálení ani památky. (Mimochodem, odličovací ubrousky jsem hned vyhodila.)

Abych to shrnula, jsem moc spokojená s tímto olejíčkem. Už jen to krásnou vůní si mě získal a svými účinky mě naprosto nadchl. Pokud tedy chcete něco kvalitního, dobrého na vaši pleť, můžu jen doporučit. I když cena je trochu vyšší, podle mě jsou mnohem dražší produkty, které mnohdy ani neplní svou funkci. Proto si myslím, že o svoji pleť bychom měli pečovat, co nejlépe a tu investici nějak překousnout.
Příště se můžete těšit na recenzi již zmíněného tuhého šamponu. Mějte se tedy do té doby krásně a nezapomínejte se starat o svou pleť! :)

You May Also Like

4 comments

  1. Tento eshop je boží! Plánuji si z něj něco objednat :) Už se těším na další recenzi tuhého šamponu :)

    June Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam super produkty, sama jsem nevěděla, co vybrat :)

      Vymazat
  2. Opravdu nádherně zabalené <3 A olejíček vypadá zajímavě, zatím jsem takový produkt nezkoušela :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat