Pink(?) Mania

Zdravím vás po opravdu dlouhé době opět na mém blogu při novém článku :) Ano, trvalo mi to dlouho, než jsem se odhodlala začít psát nějaký článek. Ale upřímně? Na blogu chci být se svými články spokojená a kdybych měla psát něco jen kvůli tomu, aby teda nějaký ten post byl, to opravdu ne. 
Po dvoutýdenní praxi začala opět škola a opět nějaké písemky. Jde mi už z toho hlava kolem, když ještě vím, že kromě školy mě čekají zkoušky z autoškoly. Super, že ano? Ale abych si jen nestěžovala, udělala jsem si opět radost.
Řeknu vám, že jít do obchodu s nákupním seznamem je u mě někdy kámen úrazu. Do drogérie jsem šla s tím, že si koupím opalovací krém. No ale místo toho jsem si odnesla hádejte co. No samozřejmě lak na nehty a konturovací tužku na rty, která mi tak dlouho chyběla a konečně mám alespoň tu jednu. A víte co? Doma jsem zjistila, že opalovací krém máme, takže utěšovaní bylo tím stylem, že jsem ještě na tom ušetřila. 
Minulý lak na nehty od Gabriella Salvete jsem kupovala v akci za 60,- v Rossmannu. Na mém blogu ho najdete tady. Když jsem ho uviděla znovu v akci, tentokrát v Tetě, byla jsem v háji. Sice je levnější o půlku, ale od minulé koupě tohoto laku jsem si slíbila, že tolik za laky na nehty dávat nebudu. No ale bohužel. Jsem strašná a pro ten lak jsem si vážně šla. Avšak tahle růžová barva je tak princeznovská, že mi lak každý chválí a ta koupě mi už vůbec nevadí :D. Hlavně teď, když jsem se už trochu opálila. Navíc rychle schne a dlouho vydrží, takže nemám co k tomu dodat.




No a konturka od Essence za 30,-. Ani to nekomentuji. Podobný odstín má kamarádka. Nadšeně jsem si ji odnesla domů a když jsem si s ní vybarvila celé rty, vypadalo to úžasně. Sice není úplně růžová, ale skvěle se k ní bude hodit. Je nádherná, jemná, trochu tmavší a přesto okouzlí. Ovšem ohledně výdrže mám pořád pochyby. Na tu si budu muset ještě chvilku dát pozor a potom bych vám dala vědět, jak jsem s ní na tom. Ale i tak si myslím, že se za ty peníze vyplatí.






Dnes trochu kratší, ale do budoucna chystám zajímavější články, tak snad to se mnou do té doby vydržíte :) Přeji krásný zbytek týdne! ♥

You May Also Like

4 comments

  1. Taky jsem ze všeho toho učení už šílela, ale už to snad bude lepší :D. Tak taky hodně štěstí. Pěkné úlovky :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti přeji hodně štěstí :) Jinak moc hezký blog :)

      Vymazat
  2. Tu konturku mám taky a za tu cenu si myslím, že je prostě skvělá :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, po pár použití jsem si ji docela oblíbila :)

      Vymazat