Novinky za poslední dny

Krásný den všem! :) I když jsou prázdniny, moc takový pocit nemám. Počasí nic moc a navíc chodím na brigádu. Věčně chodím domů unavená a jediné, co stihnu je podívat se na seriál a jít spát. Ovšem tento týden mám pěkně naplánovaný a snad to ranní vstávání o půl páté mi to nezkazí (no i když teď usínám za notebookem).
Ten pocit, že si už vydělávám (myslím přes prázdniny), je super. Je mi docela nepříjemné v osmnácti letech chtít po rodičích peníze, i když občas to jinak nejde. Jsem přeci jen pořád student. Ale oblečení, kosmetika a další osobní potřebné věci a občas i nepotřebné zabírají velkou část financí. Proto mám tak velkou radost z toho, až si za pracně vydělané peníze koupím to, po čem toužím nebo co potřebuji. Navíc chceme s Honzou jet někam na dovolenou. A řekněme si na rovinu, i tohle bude stát dost.
A aby toho nebylo málo, už musím postupně dávat dohromady knihy k maturitě, protože bohužel mě to tento školní rok už také čeká.
Tímto povídáním na začátku jsem vás chtěla seznámit se svými novinkami, které se kolem mě dějí. Ale nebojte, ukážu vám tady také nějaké novinky z toho beauty světa. 


Začnu tím, co mám doma nejdéle. Nevím, zda-li jste to postřehli, ale pokud znáte lékárnu Dr. Max, měli tam v červnu akci na micelární vodu od Biodermy 1+1 zdarma. Tudíž za 500Kč jste mohli mít dvě velké balení této micelárky. Já jsem si vybrala pro tu citlivější pleť a kdybyste mě viděli, co jsem byla pro ni ochotna udělat :D. Abych to upřesnila, nikdy jsem tento produkt neměla, tahle akce byla pro mě skvělá příležitost to vyzkoušet. Cesta skoro přes půlku města do této lékárny, do školy jsem došla nechutně zpocená, ale hlavně, že jsem koupila to, co jsem potřebovala. A víte co? Dvakrát jsem ji použila a už teď jsem se do ní zamilovala.

Další dva produkty jsem si koupila teprve včera, kdy jsem šla s nadějí do drogérie, že si toho koupím více. Nakonec jsem odešla pouze se šamponem a kondicionérem od značky Dove z řady Advanced Hair Series. Zvolila jsem tyhle pro hedvábnější strukturu. Už dlouho jsem se po nich dívala, avšak teprve teď jsem si je koupila. Viděla jsem na ně hned několik recenzí, většinou kladných. Proto jsem si řekla, proč to nezkusit. Už se těším, až je začnu používat.



Ani nějak nedokážu popsat radost z těchto produktů. Hodně dlouhou dobu jsem si je přála a konečně je můžu vyzkoušet. Teď už jen doufat, že mi budou vyhovovat. Máte z těchto produktů nějaký doma? Určitě mi napište, jestli ano.
Tento týden bych chtěla stihnout ještě jeden článek, ale bojím se, že to opět nestihnu. Do té doby se mějte krásně a užívejte prázdnin!!! ☺♥

You May Also Like

8 comments

  1. S tou brigádou tě naprosto chápu, já jsem teď brigádničím první rok a už se moc těším, až si něco našetřím a nebudu muset otravovat rodiče... Já jsem měla přesně tuhle micelárku v tom maličkým balení a měla jsem ji moc ráda, akorát jsem si teď oblíbila odličovací oleje, tak si ji nepořídím znova. Taky jsem měla micelární vodu od Baley, která mi přijde celkem srovnatelná, ale cenou někde úplně jinde. Ale ty Dove produkty jsem měla, jen z jiný řady (byly modrý, myslim), a měla jsem je moc ráda :) Jo a pokud vám vyjde nějaká ta dovolená, dej vědět, kam budete cestovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsi mě tímto komentářem potěšila! ♥ U té micelárky jsem chtěla využít té akce, protože kdybych to měla kupovat samostatně, bylo by to drahé jak čert :D Od Baley jsem ji nezkoušela, četla jsem na ni negativní recenzi, takže jsem to moc zkoušet nechtěla. A z dovolené bude určitě samostatný článek! :)

      Vymazat
  2. To s tou brigádou mám taky tak. Můj týden vypadá asi nějak takhle: vstávačka ve 4:15, práce, spánek :D Vůbec nemám na nic jiného energii. Už aby byl víkend. Ale za vydělané peníze jsem ráda, protože si může koupit, co chci a nikomu to nemusí vadit :)

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat
  3. I have a shampoo by Dove, it's so great This one looks amazing, too, I need to try it. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks for your comment :) But I wouldn't follow each other, sorry.

      Vymazat
  4. Koukám, že jsme na tom podobně.. Z celého léta jen práce. Biodermz mohu také jen doporučit, nicméně pořád je to dost drahé... Skvělou alternativou je micelárka od garnieru, jsou hodně podobné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku od Garnieru jsem právě dopotřebovala, ale toto mi vážně nedalo. Jsem nadmíru spokojená.

      Vymazat