Spotřebováno #1

Přeji vám krásný začátek prázdnin! :) Taky jste se těšili na ten pocit nicnedělání? Já ano. Sice mám brigádu skoro na celé prázdniny, ale to mi nebrání si je užívat ve volném čase. Ať už s přítelem, kamarády nebo s rodinou. 


Na dnešní článek jsem se moc těšila. Podle názvu asi víte, o jaký se bude jednat. Produkty jsem pečlivě uschovávala a dokonce mě to donutilo vyřadit nějaké produkty a nadobro se jich zbavit. Zároveň se i uvolnilo místo na jiné produkty (důvod nakupovat :D). Produktů není hodně a můžeme to brát jako takovou menší recenzí spotřebovaných věcí. Pojďme teda na to!


Začnu spíše tou pečující kosmetikou. Sprchový gel od Avonu trvalo nějakou tu dobu vypotřebovat. Ale krásně voněl a celkově sprchovým gelům od této značky nemám co vytknout.
Další je sprchový gel Dermacol Aroma Ritual - Hrozny s limetkou. Tahle řada sprchových gelů ovládla sféru blogerek či obyčejných lidí a nadchla svými vůněmi. Všechny krásně voní, avšak minulé léto jsem si pořídila k příteli tohle. Při sprchování mi vždy připomnělo to léto a přemýšlím, že si ho ještě jednou pořídím. 
Sprchový gel & šampon s vůní švestky od Manufaktury jsem původně koupila mamce na Vánoce. Nějak jsem se ale do té vůně zamilovala a sama ho vypotřebovala (trapas). Celkově tuhle značku miluji. Ovšem jako šampon bych tenhle produkt neviděla. Vyhovoval mi spíše na tělo. Na vlasy mám své produkty a nejsem zastánce produktů 2v1.


Když už jsme u těch vlasů, zmíním tady tento dokonalý šampon Gliss Kur Oil Nutritive. Používala jsem pouze šampon bez kondicionéru, ale i tak mi moc vyhovoval. Vlasy mi pěkně zjemnil a dodal jim krásný lesk a občas dokázal vytvořit lepší objem. V zásobě mám koupený už další, jen teď zkouším jiné produkty na vlasy. Ale už se jej nemůžu dočkat.
Holící pěna od Balea Blueberry Love byla dokonalá. Jako všechny pěny na holení této značky. Řekněme si na rovinu, že v poměru cena a kvalita jsou tyto holící pěny dokonalé. Nikdy jsem jiné nepoužila a maximálně mi vyhovují. Momentálně používám další dvě. Nohy mám po holení krásně hydratované a nesvědí mě nebo nedráždí pokožku.
Deodoranty Balea, konkrétně Pink Pomelo, mi vyhovují spíše jako vůně než samotný deodorant. Tento voněl krásně, avšak se mi začal nějak roztékat, takže ho musím vyhodit. Avšak svěží vůně byla skvělá na léto. No a opět cena je super.


Odličovací ubrousky Balea jsem si koupila jako první ty zelené, s aloe vera pro smíšenou pleť. Chtěla jsem je vyloženě použít pro odstranění přebytečného makeupu či korektoru po odlíčení. Byly docela drsné, dráždily mi pokožku a ani s vůní mi moc neseděly. Takže ty si už nikdy asi nekoupím.
Potom jsem tedy sáhla po těch pro suchou a citlivou pokožku s mandlovým olejem také od Balea. Už jsem to zmiňovala v tomto článku. Při prvním odličování s nimi mě pálilo okolí očí a uklidnil to až zmíněný olejíček. Tohle balení je skoro tedy nepoužívané, ale nechci riskovat, že by mi to udělalo znovu. Takže za mě ne, vyhazuji to a nikdy příště. 


Na konec tu mám dekorativní kosmetiku. Avon Super Shock mascara mám už nějaká ta léta v šuplíčku. Nechávala jsem si ji jen pro její kartáček, který už teď mám umytý a je připravený rozčesávat mi obočí nebo také řasy. Myslím, že cena byla skoro až směšná a při svých začátcích s líčením byla úžasným parťákem. 
Řasenka Maybelline The Colossal Go Extreme! byla u mě docela dlouho. Ale ne co se týče používání. Po nějaké době mi nedělala moc hezký efekt a zanechávala i hrudky. Proto jsem ji přestala používat a jen mi ležela v šuplíku.
Korektor Rimmel Stay Matte jsem měla moc ráda. Docela mi zakryl kruhy pod očima. Bohužel jsem začala preferovat ty tekuté korektory pro jejich snadnější používání, takže znovu si ho už nepořídím.

Jsme u konce a mě nezbývá se vás zeptat, zda se vám tento typ článků líbí. Je to docela oblíbené téma článků blogerek, takže snad ten můj nebude katastrofa :D Máte zkušenost s nějakým z mých spotřebovaných korektorů? A jak jste s nimi spokojeni? 
Těším se na vás u dalšího článku, na vaše komentáře a přeji krásný zbytek dne! ♥

You May Also Like

12 comments

  1. Tolik produktů! Zkoušela jsem jen ten korektor od Rimmelu a pamatuju si, že jsem s ním byla moc spokojená. Kupovala jsem si i druhé balení, ale to jsem zapomněla na Rossmannu na kase, ale zjistila jsem to až doma, takže jsem neměla nic a pak už jsem si ho nekoupila a vyzkoušela jsem korektor od Catrice :)

    Oligodermie | Vitamínový peeling

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl super, ale pro mě ještě předtím, než jsem se líčení začala více věnovat. Moc se mi líbil právě na zakrytí kruhů, to jsem ho vážně milovala :)

      Vymazat
  2. Teeda, to je ale produktov! Super článok :)

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. mala som sprcháče dermacol, najviac milujem mangový :) šampóny gliss kur sú taktiež super a čo sa týka odličovacích obrúskov, mne ak nevyhovujú tak s nimi utieram prach a na to sú skvelé :D

    OdpovědětVymazat
  4. Z týchto produktov som vyskúšala zatiaľ len riasenky a hlavne SuperShock je už moja dlhoročná stálica :). Tú druhú som mala len raz a no neviem, bola fajn, ale druhýkrát by som si ju už nekúpila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jednou stačilo. Teď už zkusím nějakou novou :)

      Vymazat
  5. Od dermacolu milujem sprchový gel a telové mlieko s vôňou írskej kávy, ale celkovom sprcháče od dermacolu sú pefektné :) Glisskur mám tiež presne tento istý a taktiež musím povedať, že skvelý je aj čierny a modrý :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu chci teprve zkusit a na šampon Gliss Kur se moc těším. Vždy mi vlasy krásně vyživí :)

      Vymazat
  6. Vždy si rada prečítam podobné články!:) Sprcháče od Dermacolu mám veľmi rada, sú skvelé a tá vôňa je neodolatelná ♥ Pena na holenie od Balea je tiež skvelá, Balea výrobky mám veľmi rada, nikdy nesklamú, no napr. tento deosprej som zatiaľ neskúšala ale vyzerá veľmi dobre!:) Obrúsky od Balei som skúšala tie vo fialovom balení (neviem presne ako sa volajú ale nájdeš ich na mojom blogu v článku Starostlivosť o pleť) a tie mi veľmi vyhovovali, pleť mi nedráždili, mali príjemnú vôňu a tiež skvele odlíčovali:) Tento korektor od Catrice som zatiaľ neskúšala ale veľmi rada by som ho na zimu skúsila a riasenky od Maybelline ja veľmi rada nemám, keďže na mňa moc nezapôsobili a vždy mi robili hrudky na mihálniciach a ani som nevidela, že by mi ich nejako extra zvýraznili

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za hezký komentář! :) Zřejmě ty odličovací ubrousky působí na každého jinak, možná jim dám ještě šanci, ale zřejmě jsem zastánce těch micelárek. A Maybelline řasenky? To mě mrzí, jelikož to jsou moje nejoblíbenější, ale vždy ke konci dělají ty hrudky :(

      Vymazat