Haul | Bratislava, Vídeň

Opět vás vítám na svém blogu! V minulém článku jste si mohli přečíst o první části naší dovolené s Honzou. Jelikož jsem nechtěla moc předbíhat a psát o Vídní (jelikož to bude asi o něco delší článek než byl o Bratislavě), rozhodla jsem se s vámi podělit o kousky, které jsem si v těchto dvou městech pořídila. Není toho moc. Čekala jsem, že si toho koupím víc. Avšak každý z těchto kousků mi udělal radost a u některých jsem na sebe opravdu pyšná, že jsem si je pořídila konečně k sobě domů a do svého šatníku. 


Pokud znáte Bratislavu, neminulo vás obchodní centrum Bory Mall, které je tam teprve krátce. Je opravdu velké a najdete zde spoustu obchodů. Obchody, které mě nikdy nezklamou, jsou H&M a z části také Cropp. Ne vždy tam ale najdu to, co chci. Tentokrát jsem šla však na jistotu. Z Croppu jsem si opět odnesla naprosto obyčejné, světle růžové tričko. Stálo snad jen 129,- a také mám asi štěstí, ale málokdy se mi trička odtud vytahají. Většinou jsou spíše už tolikrát vyprané a nošené. 
Na co jsem se ale vážně těšila, bylo spodní prádlo v H&M. Tedy spíše velmi známé a poslední dobou oblíbené braletty. Moc dlouho jsem si je chtěla pořídit a tady jich měli hodně. Odešla jsem s tělovou a vínovou barvou a nejvíce jsem nadšená z té pohodlnosti. I když mi moc prsa nevytvarují, jak jsem zvyklá u těch normálních podprsenek, myslím si, že pod volné trička nebo svetry to je super. Avšak pozor na to, že některé z bralettů jsou hodně průhledné. 
U pokladny jsem vzala ještě sedm párů ponožek. Těch není nikdy dost a už dva páry jsem dala mamce. Bojím se, že za chvíli můžu jít nakupovat ponožky znovu. 


Ve Vídni už jsou lepší obchody. Hlavně tam je Forever 21 a Primark, to u nás není. Forever 21 jsme navštívili jako první. Byla jsem hodně zvědavá, jelikož jsem tenhle obchod nikdy nenavštívila. A budu upřímná. Hodně kousků mě ani nějak nezaujalo. Hledala jsem něco, co mi padne a hlavně něco, co se ke mně bude hodit. Bohužel málo co se mi podle těchto instrukcí líbilo. A když už mi něco padlo do oka, cena mě odradila. Každopádně nemůžu tvrdit, že bych si nevybrala vůbec. Nakonec jsem odešla s dvěma obyčejnými tílky za 4 eura dohromady a legíny také za 4 eura. Prostě must have v mém šatníku. Jelikož jsem také hledala praktickou kabelkou nebo batoh, u pokladny mi padla do oka velká hnědá kabelka stvořená přímo na nošení do školy. I Honzovi se líbila. Nedalo mi to, a potom jsem se pro ni vrátila. Stála 31 euro.



Ještě než jsem si ji však koupila, navštívila jsem Zaru. A to dvakrát. V jedné ulici jsou totiž dvě, jedna menší a druhá větší. V té menší mě nic nezaujalo, avšak ve větší jsem si vybrala hnědé kalhoty, které mi padnou skvěle (a hlavně konečně nemám pořád dokola pouze džíny). Chtěla jsem odejít také s rolákem, avšak byla na něm skvrna a naneštěstí to byla poslední má velikost. Takže smůla.


Ze všech věcí jsem nadšená. Docela mě mrzí,že jsme se po obchodech více nepodívali a nenavštívili třeba i ten Primark. Avšak když se na to podívám zpětně, můžu být ráda, že jsem si mohla koupit vůbec něco. Času jsme využívali maximálně. Ráno jsme vyrazili z bytu a vrátili se až večer, unavení a hladoví. Na nákupy si příště musím vyhradit alespoň jedno odpoledne.
Ráda bych se vás zeptala, zda jezdíte nakupovat do Vídně nebo jestli jste tam někdy byli. Upřímně vám řeknu, že je to nádherné město a stojí za tu návštěvu :) Mějte se krásně a užívejte poslední dny prázdnin! ♥

You May Also Like

8 comments

  1. veľmi pekné nákupy :) kabelka sa mi páči asi najviac :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ta krajková podprsenka je krásná :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je moc krásná! A bralett bych si chtěla pořídit. Ty, které sis pořídila, se mi moc líbí :)

    My August 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty braletty jsou pohodlné a hlavně je mají v H&M, kde si vybere snad každý :)

      Vymazat