My Hair Routine

Vítám vás u nového článku :) Vím, že jsem se několik dní neozvala, ale byla jsem naprosto vyčerpána. Určitě tohle říká každý, ale teprve dnes jsem ukončila letní brigádu a tudíž mi teprve teď nastaly prázdniny. V pátek odjíždíme na menší dovolenou a já mám toho víc než dost k vyřizování. A k tomu jsem dneska byla u zubaře s bolavým zubem, takže nic příjemného. 
Ještě než plánuji vydat článek na téma dovolená, přemýšlela jsem, zda ještě vydat nějaký článek. Po dlouhém rozmýšlení jsem se konečně dokopala k mé vlasové rutině. Těchto článků je na internetu hodně a také se chci s vámi o to podělit. Už jen to, že vám můžu doporučit nějaké své oblíbence ;)

První vás seznámím se svými vlasy. Na podzim jsem je ostřihala na krátko (článek tady) a teď si je nechávám zase dorůst, avšak nejsou tak husté. Jemné jsem je měla vždy, takže ani problém se šampony moc nemívám. V minulosti jsem také měla ombré, ale to mi tak zničilo konečky, že jsem je dva roky zpátky před létem nechala ušmiknout. Opět zdravé vlasy. 
Nikdy jsem je tedy neměla barvené, i když jsem několikrát nad tím přemýšlela. Většinou si vlasy myji jednou za dva dny, pokud to není hrůza tak jednou za tři dny.


Všichni určitě známe Tangle Teezer, avšak já mám jeho brášku Detangler, na kterého nedám dopustit. Je sice větší, ale na mé delší vlasy je perfektní a nemůžu si ho vynachválit. Je na pokožce příjemný a netrhá mi vlasy, jak kolikrát dělaly ostatní kartáče na vlasy. Navíc je velmi skladný a na cesty perfektní. 
Aktuálně používám dvojici šampon a kondicionér od značky Dove z řady Advanced Hair Series - pure care Dry Oil. Něco málo o tom jste si mohli přečíst zde. Už je tedy používám nějakou tu dobu. Vlasy mám krásně jemné, hebké a kondicionér má opravdu v sobě něco olejového. Jediné minus této dvojice je to, že bych uvítala větší objem, ale jelikož teď nosím vlasy pořád v copu, moc mi to nevadí.
Když nepoužívám Dove, rozhodnu se pro Gliss Kur opět olejovou řadu Oil Nutritive. U tohoto šamponu nebyl nutný ani kondicionér. Jsem s ním maximálně spokojená! Lesk, hebkost a i ten objem mi to zaručilo. A když jsem chtěla vlasy obohatit o tu výživu, sáhla jsem po svém nejoblíbenějším, Syoss Restore Deep Repair Balsam Conditioner (tady). Vlasům dodá jemnost a také se mi potom krásně rozčesávají.
Když už chci dodat vlasům ultra starostlivost, zvolím marocký arganový olej bez oplachování od Avonu. Používám ho pouze někdy a to na konečky. Nejsou poté tak roztřepené. A navíc je pro všechny typy vlasů.
Přes rok si vlasy hodně žehlím. I když jsem to v poslední době chtěla omezit. Kadeřnice mi doporučila pro menší poškození konečků ochranu před teplem a zatím jsem měla možnost použít jen od Balea. Je to moje první balení a už skoro prázdné. Možná mi to trochu pomohlo, ale příště zřejmě sáhnu po jiném.
Žehličku vám ani nebudu ukazovat. Je stará a pokud se znovu někdy ostříhám, koupím novou a lepší. Teď ji někdy také používám, ale spíš jsem líná ji vytahovat a ničit si tak vlasy.

Jak jste si tedy mohli všimnout, mám ráda spíše ty olejové produkty na vlasy. Podle mě jsou nejlepší. A určitě mě někteří z vás nebudou mít rádi už je kvůli tomu, že většinou jsou to chemické přípravky. I když jsem používala tuhý šampon kopřivový (tady), neměla jsem u toho tak dobrý pocit, jako u těchto výše zmíněných. Snad nejsem jediná. A samozřejmě neříkám, že ty přírodní nikdy používat nebudu. Jen v této oblasti stále hledám něco přímo pro mě :)
A jaké přípravky na vlasy používáte vy? Určitě se o to se mnou podělte a dejte mi nějaký tip! ☺

You May Also Like

6 comments

  1. Ten arganový olej od Avonu také používám a jsem s ním velmi spokojená :) Nanáším ho po každém mytí, protože si vlasy co druhý den tepelně upravuji. Super článek! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho používám jen někdy :) a děkuju za komentář, na tvůj blog se rada podívám :)

      Vymazat
  2. Ja nedám dopustiť na šampón od Pantene - Aqua Light :) Tiež som používala ten argánový olej, ale potom sa mi minul a teraz mám olej od Matrixu. Ten je tiež úžasný. No a samozrejme Tangle Teezer je môj must-have. :D

    my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Pantene a Matrix už dlouho přemýšlím a podle tvé zkušenosti asi i vyzkouším :D

      Vymazat
  3. Já končím na brigádě zítra, už se moc těším! :D Zcela chápu tvou vyčerpanost.
    Ze zmíněných produktů jsem žádný nezkoušela, já teď na vlasy používám Toni and Guy

    Ryor | Pleťový krém, Sérum na rozšířené póry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toni&Guy chci už dlouho zkusit! Jsi s tím spokojená? :)

      Vymazat