MILLION LASHES MASCARA

Všechny vás zdravím u nového článku ! :) Ani nevím, jak začít. Je toho momentálně víc než dost. Ať už ve škole nebo mimo ni. Dneska jsem si ale konečně našla čas na nový článek. Tentokrát se bude jednat o takovou menší recenzi na řasenku. Moje řasenka byla tato a až teď jsem si pořídila jinou, jelikož mi začala již zmíněná řasenka vysychat. Dlouho jsem strávila čas výběrem nad tím, jakou si pořídit. V drogériích jich je více než dost. Podle recenzí a různých žebříčků jsem se nakonec vydala do drogérie pro Volume Million Lashes, řasenku od L'oréal.


Začnu cenou, jelikož ta mě zaskočila. V Dm drogérii stála necelých 380 Kč myslím. Hned jsem se na patě otočila a šla do jiné drogérie. Přeci jenom, měla jsem předešlé řasenky vždy kolem 150 Kč, takže skok to docela byl. V Tetě jsem ji našla za 310 Kč, tak tady jsem se už přemlouvala jen pár sekund, ale stejně jsem si ji vzala. Doufala jsem, že toho nebudu litovat.
A teď k samotné řasence. Jak jste si mohli všimnout, obal je zlato černý a na mě působí luxusně a přitom jednoduše. Nejde na něm nic zkazit. Konzistence je u každé řasenky ze začátku vždy mokřejší a tahle řasenka není výjimkou. Prvně mi to bylo nepříjemné a také to mělo dopad na to, že řasenka opadávala. Avšak teď už mi to nedělá.
Nevím proč, ale kartáček jsem si představovala takový ten klasický objemný a hustý. Proto mě překvapilo, když jsem otevřela balení řasenky a kartáček byl umělý, což mě moc potěšilo. Na mé husté a dlouhé řasy preferuji právě ty umělé, jelikož mi to řasy krásně oddělí. Tahle řasenka není výjimkou.
Při prvním použití byla tedy mokrá, nic moc jsem si řekla. Ale jakmile jsem řasy natočila, hned mě to zvedlo náladu. Řasy dokázala prodloužit a dokonce i oddělit a dodat nějaký ten objem. Řekněme si na rovinu, že to udělá každá druhá řasenka. Tudíž jsem byla zvědavá, co vydrží po celém dni ve škole a pak ještě doma do doby, než se půjdu odlíčit.



A výsledek? Byla jsem velmi mile překvapená. Jaké byly řasy ráno po nanesení, takové byly i večer. Testovala jsem to ještě pár dní, ale jsem přesvědčená, že mě už ani zklamat nemůže. Nelituji těch peněz a pokud zrovna hledáte nějakou novou řasenku, doporučuji tuhle! ☺
Jakou používáte řasenku vy? ♥

You May Also Like

6 comments

  1. Řasenku neznám. Její kartáček se mi celkem zamlouvá. Já teď používám Rocketku od Maybelline, ale nejsem s ní moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem ještě nezkoušela, ale ani po tom nějak netoužím :/

      Vymazat
  2. Za mě L'oreal řasenky ne. Pokud nemám v ruce nějakým omylem něco jako Dior, tak jdu zásadně po Rimmelu(momentálně okurková Wake me up, protože má pořád levnější řasenky a kvalitou bych řekla, že dohnal Loreal docela s přehledem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U ostatních řasenek od L'oréal zkušenosti nemám, ale tu okurkovou bych také ráda vyzkoušela :)

      Vymazat
  3. Řasenek mám zatím dost, ale až mi dojdou tak možná sáhnu po této :) Má krásný balení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení vypadá velmi hezky a elegantně :) Jsem s ní čím dál více spokojená!

      Vymazat