MY SKIN CARE

Vítám vás u nového článku ☺ Jak zatím prožíváte školu? Máte toho tolik moc jako já nebo vám to teprve nastane? Jsem z toho celá špatná, jelikož mám tento rok maturovat a že bych se na to nějak cítila, to říct nemůžu. Ale to mi nebrání psát články. Nějaké mám pořád v hlavě a snažím se je dopředu napsat, ať vám je pak můžu jen zveřejnit. Alespoň ušetřím později čas a vy budete mít články. 
Článek, který dnes píšu, psalo a píše hodně blogerek a už dlouho se na něj připravuji. Svoji péči o pleť se snažím čím dál víc zdokonalovat. Už jen kvůli tomu, že se s příchodem nového školního roku začínám opět líčit. Tudíž pleť dostává zabrat. Ale musím se také přiznat, že občas jsem líná a na tu starostlivost se nějak vykašlu. Co tak ale čtu a poslouchám ostatní, nejsem jediná. Avšak nikdy se nezapomenu odlíčit (až na výjimky, které jsou vážně výjimečně).


Začnu právě tím odličováním. Zkoušela a zkouším pořád něco nového. Myslela jsem, že růžová micelární voda od Garnier je přímo pro mě. A je pravda, že jsem s ní neměla problém a nijak mi nevadila. Avšak pak se objevila akce v lékárně na micelární vodu na citlivou pleť od Bidoermy. Za tu dobu, co ji používám se snažím používat jen tuhle. Není moc parfémovaná, nepálí a naprosto mi vyhovuje. (U přítele mám od Avonu a tu používám jen z nutnosti, hlavně když u něj nemám nic jiného a nějak se přeci odlíčit musím. Tu tedy moc v lásce nemám. Štípe a smrdí.)
Micelárkou si obličej čistím dvakrát denně. Ráno hned když vstanu (a právě tady občas zapomenu) a poté večer při odličování. Ještě mám v zásobě jedno balení a už teď vím, že potom si ji pořídím znovu.


Už ráno se snažím svou pleť hydratovat. A to rozjasňujícím denním krémem od Avonu nutra effects. Zmiňovala jsem ho tady. Má SPF 20 a díky tomu jsem si ho oblíbila hlavně v létě, kdy občas to sluníčko pálilo hodně. Někdy mám lepkavý pocit na tvářích, avšak se rychle vstřebá. Tudíž mi nevadí v kombinaci s makeupem. Není moc hutný, ale to nevidím jako velké minus. Také voní příjemně a jemně. Za mě tedy ano a v porovnání s předešlým krémem od Garnier jsem naprosto spokojená. 


Většinou mám pocit, že i když odličuji dobrou micelární vodou, makeup na pleti pořád je. Proto jsem si na konci prázdnin pořídila mycí emulzi od Neutrogeny Visibly Clear Pink Grapefruit. Svěží vůně jsem si zamilovala přes léto a tohle mi to léto připomíná. Nádherná vůně. Večer po odlíčení ji vmasírují do pleti, opláchnu a konečně mám pocit, že mám vyčištěnou pleť. Zatím jsem v testovacím procesu tohoto produktu, ale emulze je velmi příjemná, voní a vůbec mi pleť nedráždí. Hlavně s touto značkou jsem nikdy neměla problém, takže snad i tohle nezklame. 


Pleť hydratuji jak ráno, tak i večer. O hydratačním séru mylo Flóra jste si mohli přečíst tady. Přes léto jsem používání trochu šidila, ale teď se k tomu opět vracím a miluji to. Tu vůni olejíčku i tu samotnou hydrataci. Přes noc se mi krásně vsákne a ještě ráno to cítím na tvářích. Suché místa kolem nosu skoro zmizela a jinak po nich není ani památky. Takže tohle je pro mě třešnička na dortu než jdu spát ☺


Ještě než ukončím tento článek se vrátím k odličování. Pokud by vás zajímalo, jaké odličovací tamponky používám, můžu jen a jen doporučit buď Balea nebo ty z Rossmannu. Jsou jemné a vůbec nedráždí. Několikrát jsem měla zkušenosti s těmi "obyčejnými" ze supermarketů a podobně, ale ty mi jen oční okolí dráždili a poté to dost štípalo. Proto jsem věrná těmto dvěma značkám. Ale pokud máte nějaké tipy, určitě vyzkouším ráda něco nového. Vlastně mi můžete doporučit, co používáte na pleť vy ☺


Moje pleť je celkově bez problémů, avšak nechci to zanedbat. Přeci jenom tím ukazuji, jaká z části jsem a to je pro mě dost důležité. Pupínek mi málokdy vyroste a i tak ho nenechám jen tak a rýpnu si do něj. No a on potom udělá ještě větší neplechu, takže to jsou jediné mé problémy s mojí pletí, haha. 
A jakou pleť máte vy? Máte nějaké stálice v rutině s pletí? ☺

You May Also Like

8 comments

  1. Právě se na koupi neutrogeny chystám. Jen bych teda chtěla ten mycí krém. Mám totiž výborné zkušenosti s mycími krémy oproti gelům, protože mi po nich pleť nepne. Tak jsem zvědavá jaká bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu emulzi můžu jen doporučit :) Používám ji krátce, ale fakt mi pleť osvěží.

      Vymazat
  2. Nedám dopustit na večerní odličování micelární vodou. beru to jako samozřejmost, jako čištění zubů :-)
    Soutěž o balíček kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to bude do budoucna u mě také platit :/ :D

      Vymazat
  3. Moja plet je dost na vazkach, casto sa mi robi akne, u mna je stalicou na odlicovanie miceralka, potom cierne mydlo a momentalne aloe gel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče akné, to ti neporadím, jelikož jsem tím nikdy netrpěla. ALe o černém mýdle jsem ještě neslyšela :)

      Vymazat