Podzimní nálady, stres...

Krásný (i když zamračený) den všem! :) 
Je pátek a hádejte co. Sedím v posteli, zachumlaná v dece a ve svých dupačkách a hlavně, relaxuji. Ještě si půjdu přečíst otázky k maturitě, ale to je chvilka. Už včera jsem si řekla, že dnešní odpoledne prostě prolenoším. Ano, je to tak. Ovšem předešlé tři dny jsem byla víc než hodně zaměstnaná a především unavená. 
Pokud sledujete můj blog delší dobu, víte, že když jezdím do školy na sedm hodin (nultou hodinu), tak vstávám o půl páté. Tento týden to bylo třikrát a čeká mě to ještě další týdny. Zapsala jsem se totiž do přípravného kurzu na vysokou školu, který je právě v jeden den v sedm hodin ráno. Jak úžasné, že ano? 

Proč takový název článku? Není to dlouho, co jsme chodili po městě v sukni a sandálkách. Dnes je hnusně a upršené počasí se střídá s protivným větrem nebo dokonce se sluníčkem. Už jsem vytáhla i svoji obrovskou šálu. Tento týden jsem na sobě hodně poznala stres a měla tu čest se s ním "konečně" seznámit. Dřív jsem to měla v hlavě, že prožívám to stresující období, ale teprve teď to nastalo.
Podzim - začátek škol a u mě to znamenalo, že už to nebudu moct flákat, ale budu se muset pořádně soustředit na maturitu a postupně i na přijimací zkoušky na vysokou školu. Co se týče maturity, celý týden jsem se učila maturitní otázky do ekonomiky, ze kterých píšeme test v pondělí. Do toho nás nečekaně pořád zkouší. Takže úplně úžasné. Avšak vím, že takto to chodí všude a bude i hůř.
Na začátku týdne jsem se začala dívat na vysoké školy a teprve dneska ráno jsem s tím prohlížením škol přestala. Každou volnou chvilku jsem hledala obor, který by mě mohl bavit a jaký druh přijímaček je zde nutný. Jak jsem zjistila, asi jsem šla na špatný obor na střední. Holt teď se musím smířit s tím, že pokud chci jít na obor žurnalistika, jednoduše budu muset začít studovat knihu společenských věd, jelikož jsem zvolila raději matematický seminář. 
Nejhorší na tom je, že pokud si vyberete blbou vysokou školu, která není pro vás, stejně s tím nic moc neuděláte. Vysoká škola vlastně ovlivňuje vaše budoucí povolání. Takže momentálně úkol roku - najít své budoucí povolání ! (Nemyslím to nějak vážně, ale snad mě chápete :D)

Zdroj: Pinterest

Včera jsem tedy vstávala o půl páté a dojela domů až ve 4. A to úplně vyřízená, beze srandy. Strašně moc jsem si chtěla lehnout, ale nedovolilo mi to. Poslední dva týdny jsem se totiž naučila přesvědčovat samu sebe, že to nebo tamto prostě udělat musím, bez ohledu na to, jestli se jedná o učení nebo domácí práce. 
Nějak jsem se tedy dokopala k učení. Když došel za mnou Honza, byla jsem hodně "příjemná". Chudák, pořád jsem mu mluvila o tom, jak jsem ve stresu, že nevím kam na výšku a z toho jsem byla dost nepříjemná a unavená. Přeci jenom, tyhle věci jsou dost unavující.
Večer jsem si šla lehnout, ale usínala jsem asi půl hodiny. Hlava mi přímo třeštila a doufala, že páteční vstávání na osm už bude lepší. A opravdu bylo.

Stres mě zahltil až teprve poslední dny, týdny. Dříve jsem si to spíše namlouvala, ale momentálně to je opravdu hrozné. Dojdu ze školy a jen se učím. Ne, že bych neprokrastinovala, ale učebnice byly po celém pokoji a to mě děsilo ještě víc.
Tento týden byly nálady ovlivněny hodně stresem. Dokázala mě naštvat každá maličkost a to, že nic nestíhám na to také mělo vliv. Až dnes, v pátek, odpočívám a doufám, že se tak připravím na víkend, kdy se opět budu učit.

Snad vás to moje psaní neunavilo. Určitě to vypadá, že vám píšu, jak vypadá můj den. Když si to přečtu zpětně, možná je to pravda. Mým úkolem bylo však ukázat vám, co všechno (spíše škola) způsobuje stres a potom tedy i nálady. Jediné co vám můžu doporučit a co mi hodně pomáhá je spánek a rozplánování povinností. Pokud mi něco trvá delší dobu na naučení, vrhnu se do toho co nejdřív a potom nehrozí, že budu tolik stresovat. Doufám tedy, že to všichni z vás alespoň zkusí a tento článek vás ujistil, že pokud jste taky v tomto období, nejste jediní :) 
Mějte pevné nervy a hodně štěstí ! ☺ ♥

You May Also Like

0 comments