RIMMEL MAKE-UP(Y)

Vítám vás u nového článku a opět beauty. Cítím se na jednu stranu hrozně, že pořád přidávám z této oblasti články. Naopak na druhou stranu jsem momentálně do kosmetiky zapálená víc než jindy. Zřejmě za to může výplata ještě z letní brigády, haha. 
V tomto článku jste mohli vidět moji rutinu, kde jsem použila make-up od značky Rimmel, konkrétně Lasting Finish. Celkově make-upy moc nepoužívám, ale na výjimečné příležitosti jsem už nějaké to zdokonalení pleti potřebovala a tak jsem si pořídila tento. Cena je myslím kolem 200,-. Ovšem začala jsem ho používat více často. Přes léto jsem nepoužívala na líčení skoro nic a když jsem měla nastupovat znovu do školy, chtěla jsem opět nějaký nový make-up, ovšem už ověřený a cenově dostupný pro mě. Opět jsem vsadila na značku Rimmel a podle několika pozitivních reakcí koupila Match Perfection, určitě všem dobře známý. A jaký je tedy mezi nimi rozdíl? 


Donedávna jsem s make-upy neměla žádné zkušenosti To se však změnilo po koupení těchto dvou. Začnu tím, který mám doma déle.
Rimmel Lasting Finish má SPF 20 a mám ho v odstínu 103 True Ivory. Překvapivě mi tento odstín sedí, za což jsem vážně ráda, jelikož ty světla v drogérii mě už nejednou zklamaly. Nejprve jsem ho vážně na sebe líčila jen v případě, že jsem měla něco důležitého. Ovšem makeup se mi tak zamlouval, že jsme ho nosila dennodenně do školy. Pleti nijak neškodil, nedělal žádné pupínky (samozřejmě to chce poctivé odlíčení) a pleť sjednotil. Vypadala přímo perfektní. Hlavně, co se týče kruhů pod očima, které mám geneticky výraznější, ale v tom mi i hodně pomáhají korektory. 
Za mě to tehdy byla opravdová jednička, už jen kvůli tomu, že to byl můj první "kvalitní" a dobře koupený makeup. 

Jak jsem tedy zmiňovala, nakonec jsem si pořídila ještě jeden makeup od Rimmel, Match Perfektion opět v odstínu 103 True Ivory a s SPF 20. Tady jsem šla už na jistotu, co se týče odstínu. Cena mě nepřekvapila, podobná jako u předešlého. Ovšem manipulace s ním mi přišla jednodušší. Na tváři působí více přirozeněji a celkově nanášení je super. Už nenanáším prsty, ale díky novému štětci je aplikace super i se štětcem určeným na makeup. 
Momentálně tohoto modrouše používám každý den do školy. Jsem s ním maximálně spokojená a pokud hledáte něco přirozeného a co vám pleť sjednotí, doporučuji tenhle. 


A shrnutí? Zřejmě u mě nemá cenu hledat nový makeup, jelikož s těmito dvěma jsem spokojená. Jedině, že bych chtěla experimentovat, haha. Lasting Finish dávám přednost, pokud chci jít někam večer, na party nebo ples, kde potřebuji dokonalou pleť co nejdéle. Match Perfection je podle mě lepší na běžné denní nošení, kdy se můžete kdykoli přepudrovat.

I když krátká, doufám, že užitečná recenze pro vás. Snad se vám líbila. Máte zkušenosti s nějakým z výše zmíněného makeupu? ☺Také jsem přemýšlela nad podzimní makeup rutinou, podobně jako byla na jaro. Takže pokud byste uvítali na mém blogu něco takového, určitě mi nechte komentář. Těším se na vás u dalšího článku ♥

You May Also Like

6 comments

  1. Používám makeupy skoro jen od Rimmelu, mám je moc ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up od Rimmelu jsem popravdě zkoušela jen ve vzorku a moc mi neseděl. Od této značky jsem zkoušela pudr a s tím jsem byla docela spokojená :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Match Perfection používám teď, když se ochladilo. Nezvýrazňuje mi suchá místa a mám pocit, že mi pleť i trošku hydratuje :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  4. super recenzia, určite by si mala spraviť niečo ako jesennú makeup rutinu ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásnu mladú tváričku, ten make-up ti je ozaj úplne zbytočný :) Ale na Rimmel počujem samé chvály, čiže určite raz risknem a vymením svoj dlhoročný Dermacol aj za to :)

    OdpovědětVymazat