TOP AUTUMN THINGS

Krásný den všem :)

Podzim se nám ukazuje ve svém pravém světle. Všude krásné barevné listí, ale také déšť a vítr. Asi ani nemusím psát o únavě, která je v tomto počasí na denním pořádku. I tak mi to ale nedalo a rozhodla jsem se napsat článek o svých momentálně velmi oblíbených produktech. Bude toho dost, tak pojďme na to.

Z dekorativní kosmetiky začnu určitě rtěnkami. Již necelý rok je u mě v kosmetickém šuplíčku rtěnka Rimmel London Lasting Finish by Kate Lipstick v odstínu 107, která je opravdu nádherná. Celkem dlouho vydrží a nevysušuje tolik. Ovšem rtěnka od značky Avon v odstínu Pure Pink, opět matná, vysušuje dost. Odstín je to však dokonalý a velmi jemný. Nepůsobí moc výrazně a přitom look zvýrazní. Nude odstín jsem už taky potřebovala a proto jsem vyzkoušela Maybelline Vivid Matte Liquid - 50 Nude Thrill. Krásně zmatní, nevysušuje, ovšem moc dlouho nevydrží, což bych za tu cenu už očekávala. Jenže i tak ji nosím a užívám si ten odstín do cihlova ☺


Když už jsme u těch barviček, zmíním zde také dva laky na nehty. Určitě jsme všichni zaznamenali novou značku DM Trend it up. Nejen, že mám lak na nehty této značky, ale už pokukuji po paletkách očních stínů a dalších produktech. Nejvíce mě však zaujal lak Double Volume&Shine - 430. Docela ladí s tekutou rtěnkou od Maybelline, ale na nehtech to vypadá ještě lépe! Stačila mi jedna vrstva a přitom nehty vydržely dlouho nepoškozené. Za tu cenu naprostá bomba. A od značky Avon jsem si zase oblíbila Gel Shine ve vínové barvičce, u kterého také stačí jedna vrstva, avšak docela rychle se z nehtů ztrácí. Avšak na dva tři dny to stačí. 


Dále vám chci ukázat Ultra Sculpt & Contour kit - Ultra Fair C01. Za ty peníze je to ideální a to hlavně na cestování. Jemný bronzer není sice dost pigmentovaný, ale jelikož se moc nelíčím, na konturování tváře to stačí. I když mám lépe pigmentovanou tvářenku od Maybelline (tady), nanáším častěji tu z paletky. U rozjasňovače nadšená moc nejsem a ani ho nepoužívám, jelikož mi dělá spíše bílou šmouhu než rozjasnění, co vidím v tutorialech. 
Pud od NYC je můj absolutní favorit a díky němu nemusím už tolik myslet na přepudrování. Krásně zmatní, nedělá žádný poprašek na obličeji a hlavně ani nejde poznat, že pudr máte. Za tu cenu opět úžasný produkt ☺


Z pečující kosmetiky je můj top produkt určitě Krém na ruce s vůní jablka od Manufaktury. Tahle řada jablka se nedala přehlédnout a do obchodu jsem šla najisto a s jasnou volbu svého budoucího krému na ruce. Ta sladká vůně je neskutečná a když si krém nanesu, pořád mám potřebu si je přičuchávat, haha. Prostě nádhera.
A poslední celkově z kosmetiky je vůně od Avon, kterou si původně koupila mamka. To bych nebyla já, kdybych si to opět nepřivlastnila. Vydrží celý den a i když se mi vůně ke mně moc nehodí, přesto ji mám ráda. 



Jako úplně poslední věc není nic z kosmetiky, ale je to kniha Dívka ve vlaku, která je už dokonce zfilmována. Dnes jsem ji dočetla a jsem z knihy naprosto nadšená. Už je to totiž dlouhá doba, co jsem četla nějakou 'normální' knihu a nebyla to zrovna povinná četba k maturitě. A jak říkám, prvně si přečtěte knihu a poté film. Ovšem na film se teprve chystám, haha.


Máte také podzimní oblíbence?  ☺ ♥

You May Also Like

17 comments

  1. aj ja sa chystám na film Dievča vo vlaku :) ale obávam sa, aby som nebola sklamaná, po knihe to bude asi trošku rozdiel :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se bojím, že to nebude přesně podle knihy :/

      Vymazat
  2. Super clanok, moji oblubenci su teraz od Nyxu matne ruze, ale od avonu su tiez super :)
    LIFEinPICTURESbyLU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) od Nyxu mam v planu pořídit si ty matně rtenky.

      Vymazat
  3. Vínové rúže a dobré knižky sú podľa mňa must have na jeseň. Btw, pekné fotky. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já mám s triem naopak. Bronzer mám moc ráda, ale taky jej nanáším docela silně. Rozjasňovač používám nejčastěji ze všech co mám, a vždy jej hezky rozestínuji do ztracena. A tvářenku nepoužívám vůbec, protože má šíleně moc zlatých třpytek a ta barva na mě nejde vůbec vidět :D Je vidět, že jedna věc může každému sedět jinak.
    Jinak Rimmel 107 mám taky a na podzim je prostě super :) A Vivid Matte si chci taky koupit, ale přijde mi, že barvou i konzistencí je téměř totožná s mojí L´oreálkou, tak se mi za ni nechce utrácet. Ještě, když píšeš, že moc nevydrží.
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Dle mého názoru jsou určitě lepší matné lesky než právě Vivid Matte, ale je pravda, že krásně zmatní :)

      Vymazat
  5. Super článok a skvelý výber produktov! Ja som sa doteraz malovala len tak, že korektor, obočko, sem-tam líčka ale v poslednej dobe som dostala zase náladu sa malovať a veľmi som si obľúbila rúže:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné fotky, tie produkty mi úplne pripomínaju jeseň, tie farby ♥ rúže sú nádherné, ja som závislá na výrazných perách takže palec hore ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty vypadají moc hezky :) a rtěnka od avonu obzvlášť :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. ja jeseň milujem aj keď to počasie ma niekedy štve už :P ináč pekný článok :) ten gélový lak vyzerá super :) a tú knižku by som si chcela aj ja prečítať lebo má len samé dobré ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a tu knihu si určitě přečti, je super :)

      Vymazat
  9. Tmavšie rúže a laky na jeseň nesmú chýbať. :)

    OdpovědětVymazat