Vysněné bydlení s FAVI.CZ | Wishlist

Vítám vás u nového článku! ☺

Název mého blogu znamená v překladu 'život je krásný'. Avšak většina mých článků je beauty, fashion nebo shrnutí toho, co se děje u mě v životě. Ano, i to dělá můj život krásný. 
Když mi napsala paní Andrea ohledně spolupráce se stránkou Favi.cz, byla jsem hodně překvapená a také nadšená. Na základě tohoto e-mailu jsem začala více přemýšlet. Život není krásný jen díky tomu, co máme, ale také díky tomu, kde bydlíme, kde prožíváme všechno to dobré i zlé. Domov je pro nás nesmírně důležitý a vypovídá to o nás hodně věcí. 

Od září se stěhuji kvůli vysoké škole do Brna, kde budu sdílet pokoj s dvěma holkama. Určitě si ho nebudu vybavovat úplně nově, jelikož hodně věcí tam mám. Ale právě toto nadcházející stěhování ve mně vzbudilo myšlenky toho, že jednou budu bydlet ve svém vlastním a to budu chtít mít podle svých představ.

Po shlédnutí stránky Favi.cz jsem byla mile překvapena. Mám ráda jednoduchost a originalitu v jednom. V poslední době mě také velmi zaujal skandinávský styl. Tato stránka je místem toho všeho a i nadšenci klasiky nebo výraznějších kousků zde najdou to své. Jedná se tedy o vyhledávač, kde je všechen nábytek a další věci, které ho mají zpříjemnit, na jednom místě a jen vás pošlou přímo k prodejci. No není to úžasné? Já sama jsem si hned 'vysnila' svůj obývací pokoj a ložnici!

I když moje ložnice je spíše do světlých barev, v poslední době se vůbec nebráním těm tmavým. S přítelem se nám hodně líbí právě tmavé provedení dřeva. Působí to mužsky a zároveň to představuje jakousi eleganci pro ženu. Takže za mě to vyhrál tenhle nábytek!


A když se přesuneme k obýváku, jak jsem zjistila, i tady jsem na straně těch ponurejších, ale za to jednoduchých barev. Pokud se všechno dobře zkombinuje, bude to působit nakonec luxusně a to i bez nějakých původně vypadajících luxusních kousků. Samozřejmě křeslo se vzory mě moc nezaujalo, ale jeho jedinečnost hodně zvýrazní celý interiér.


Jak sami můžete vidět, Favi.cz nabízí celou škálu originálních kousků do bytu či domu. Najdete zde i vybavení do kuchyně či dalších místností, hromadu inspirace a dekorací. Sama jsem tolik originálních kousků na jednom portálu viděla úplně poprvé. Takže za mě úžasná možnost vybrat si podle své chuti.

A co vy? Jaký je váš vysněný domov? Jaký styl je ten váš? ☺

You May Also Like

6 comments