Holiday 2017 | Praha

Krásný sprnový den všem! ☺
Ani nevím jak rychle to uteklo a půlka prázdnin je za mnou. Přiznám se, že jsem si ještě ani pořádně neodpočinula. Už týdny chodím na brigádu a jen nějaký víkend máme s přítelem na sebe čas. Avšak nedávno jsem si řekla, že bychom už mohli někam vyrazit. Napadla mě hned Praha. Už jen kvůli tomu, že tady bydlí sestřenka a ještě jsme je nebyli od jejich příchodu navštívit. Dalším důvodem byla skutečnost, že pokaždé, když jsem byla v Praze, bylo to se školou nebo se souborem, a tak byl denní plán daný. Tudíž jsem neměla žádnou volnost a nic jsem si nemohla v klidu projít. Takže na tenhle třídenní výlet jsme byli opravdu natěšení.

V neděli brzy ráno jsme vyjeli vlakem směr Praha (musím dodat, že po spánku ve vlaku jsem byla dost polámaná a celý den jsem byla jako kdybych spala na zemi :D ), kde už nás čekala sestřenka a po ubytování v jejich domečku jsme se vydali do města. Sluníčko tolik nepálilo, takže procházka Prahou byla ideální. Konečně jsem měla možnost projít si Náplavku, prostředí u Národního divadla a poté jsem konečně ochutnala nejlepší zmrzlinu Angelato. Doporučuji slaný karamel a mojito. ☺
Původně jsme měli v plánu jít na Petřín, ale nakonec jsme se rozhodli pro Žižkovskou věž, ze které byl nádherný výhled na celé město. Dokonce jsme si sedli pod věž do restaurace a osvěžili se tady dobrým pitím. Konečně jsme také vyzkoušeli Donuter Donuts. Měli jsme problém si vůbec nějaký vybrat. Nejlepší věc na světě! Doporučuji. V Praze je hned na několika místech.
Nesmím zapomenout na to, že sestřenka výborně vaří. Takže po příchodu z města nám uvařila úžasnou krémovou česnekovou polévku a burito, které jsem bohužel neměla, ale chutnalo skvěle. A jelikož bylo pořád málo hodin, sestřenka navrhla projít se na Branické skály. V jeden den jsme viděli Prahu hned ze dvou pohledů a bylo to neskutečné. Každý ten výhled měl něco do sebe.







Další den jsme se domluvili, že ráno pojedeme s Jeňou sami na Vyšehrad a potom do centra. Sluníčko dopoledne tolik nepálilo, ale i tak jsme tam došli docela zpocení. Tady byl (již třetí) výhled na Prahu. Stálo za povšimnutí i to, že Praha nejsou jen budovy, ale je zde hodně parků, lesíků a dalších míst, kde lze tak trochu utéct od reality.
Na co jsem se hodně těšila bylo Palladium. Ne, nebyla jsem tady poprvé. Ale jak jsem říkala, byla jsem tady se třídou a navíc ve skupinkách, takže nikdy jsem neprošla to, co jsem chtěla. Měli jsme hlad, tak jsme zašli do Výtopny, kde jsem měla asi tu nejlepší pizzu. Potom jsme toho prošli hodně...to vám nebudu lhát. Největší překvapení pro mě bylo, když jsem vešla do obchodu Calvin Klein (myslela jsem si, že nic nekoupím, jak naivní :D ), kde zrovna byly slevy. Pokoupila bych tam všechno, ale jelikož už dlouhou dobu jsem se dívala po jejich spodním prádle, vyzkoušela jsem si jedno z nich a naprosto se zamilovala.
Myslela jsem si, že tímto nákupem to končí. No ono to teprve začalo (opět jsem byla naivní, že si znovu nic nekoupím). Jeňa si chtěl koupit boty, proto jsme prošli několik obuví, ale bohužel nic nenašel. Já jsem ale našla Kiehl's. Ano, všichni tuhle značku známe a i já jsem dlouho toužila po jejich hydratačním denním krému. Nakonec jsem s ním i odešla. Už jsem měla možnost si ho i zkusit a za mě po jednom použití velká spokojenost (uvidíme postupem času, můžete se těšit určitě na recenzi). Samozřejmě mi to nedalo a museli jsme zajít i do Lushe. Odnesli jsme si bombu s vůní borůvky a za mě velké plus, že má v sobě i oleje, protože koupel v ní byla úžasná.
Jeňa byl hodně po nákupech unavený a já se mu ani nedivím. I když měl radost z nové mikiny z Qiuksilveru, stejně to nezakrylo tu jeho únavu. Po příchodu k sestřence jsme to zalomili oba a vzbudili se až na večeři, po které jsme vyjeli opět do města.
Večerní Praha žije a právě tohle mě utvrdilo v tom, že tohle město je vážně úžasné místo. Zatímco moje drahá polovička šla na Náplavku s kamarády, já se vydala se sestřenkou na Karlův most, odkud jsme se prošli pod Pražský hrad. Zapluli jsme do uliček a za chvíli objevili Lennonovu zeď, kde bylo nemálo turistů. V tento podvečer už bylo příjemněji, takže jsme se procházeli Kampou a nakonec šli i na Střelecký ostrov. Vládla tam pohoda a při popíjení piva na trávě to bylo ještě úžasnější. Po chvilce jsme šli za kluky na Náplavku, kde se to hemžilo mladými lidmi popíjející na nábřeží pivo a víno. Abych to shrnula, takhle večerní procházka Prahou byla snad nejlepší z celého výletu.












Poslední den jsme už nikam nespěchali a vyjeli na Strahov, odkud byl další krásný výhled na Prahu. Strahovský stadion nicméně "chátrá" (ani bych to slovo nepoužila, ale z pohledu turisty, pro kterého je tohle vážně velký stadion, to z venku tak vypadá). Obešli jsme kousek a zamířili na Letnou. Bohužel jsme už neměli tolik času, ale další vyhlídku jsme stihli (přesněji pátá v pořadí).
Doma jsme se jen sbalili, pojedli, dali vínko na rozloučenou a odjeli na hlavní nádraží. Když připomenu tu cestu, zmíním se také o tom, že jsme jeli Regiojetem. Prvně jsme jeli tou nejlevnější třídou, ale při zpáteční cestě jsme si připlatili a byli ve třídě Relax, kde je to daleko pohodlnější, pokud jedete domů tři hodiny.



A takový byl náš výlet do Prahy. Moc jsme si to užili a hlavně jsme si konečně odpočinuli! Praha mě okouzlila daleko víc teď, než když jsem tam byla se školou na podzim. Pokud máte v plánu jet do Prahy na tři dny a budete po městě cestovat do 30 minut, doporučuji kupovat raději samostatné jízdenky z automatu nebo přes sms za 24Kč, než tu třídenní jízdenku. Aby se vám to vyplatilo, museli byste cestovat alespoň čtyřikrát za den MHDéčkem, což u nás neplatilo.

Určitě mi napište do komentářů o vašem výletu do Prahy a o cestování. Ráda při příští návštěvě navštívím i další zajímavá místa. ☺

You May Also Like

5 comments

  1. Do Prahy jedu letos po druhé s přítelem na romantický pobyt na lodi♥ Možná, by jste to určitě taky měli vyzkoušet. Je to originální nápad, víkend a relax♥ Nemůžeme si to vynachválit.
    Moc se těším,
    krásné fotky!:))
    Vee

    https://yourvee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšleli jsme jen nad plavbou na lodi, ale romantický pobyt? Určitě mrknu! Díky za tip ♥

      Vymazat
    2. Rohan Boat je úžasdný a zítra jedeme na Botel Racek, tak jsme zvědaví ! :) ♥

      Vymazat
  2. Krásne fotky! Ja by som si veľmi rada pozrela Lenonovu stenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji! :) Je to v klidné části, avšak přes den tam bude asi víc turistů. My jsme tam byli v podvečer a i tak tam bylo dost lidí :/

      Vymazat